Hee meiden, klopt het dat je niet op je banner kan aangeven dat de fase na de eisprong langer is? Ik heb wel telkens rond dag 14 mijn eisprong, maar ben 1 keer 17 dagen na eisprong ongesteld geworden en 1 keer 16 dagen erna.... en zou het kunnen dat de pregnyl die ik krijg (5000E) niet genoeg is en misschien daarom mijn eisprong later is dan de bedoeling is? Ben nu op een woendsdag ongi geworden en had volgens de gyn mijn eisprong op een zondagnacht/maandagochtend. Zou het kunnen dat met 10000E de eisprong 'beter' gaat? Liefs Makkie
Die banners zijn standaard volgens mij inderdaad....je kan in elk geval altijd goed zien op welke dag je zit en zelf weet je dan wel wat dat in jouw geval betekent. Over de Pregnyl: Volgens mij moet 5.000IE genoeg zijn.....maar ik ben "gelukkig" geen fert. arts. Ik zou deze vraag dus zeker voorleggen aan je eigen gyn. Succes! Elmo
hoi, je kan ook eregsn anders een banner maken. op www.lilypie.com kun je zelf je eisprong datum en alles invoeren die pregnyl, 5.000IE zou idd genoeg zijn, maar we zijn geen gyn, dus ja....
Maar je weet je eisprong toch niet vooraf Jouw eisprong week maar 1x af zei je...dan zou ik wel 14 aanhouden :-D
bedankt voor jullie antwoorden. Nee natuurlijk weet ik niet precies wanneer mijn ei is! hahaha dat zou wel heeeel handig zijn! Maar ik bedoel dat mijn luteale fase niet 14 dagen is zoals bij de banners wel aangehouden wordt.... ach wat maakt het ook uit..... we zullen het wel weer zien! Fijne avond allemaal!