Welke tips hebben jullie geholpen om zwanger te worden? (Placebo of niet, uitproberen kan geen kwaad) En wat zijn tips om de luteale fase te verlengen?
Hoe lang is je luteale fase als ik vragen mag? Er zijn wel dingen die het zogenaamd zouden verlengen zoals tarwekiemolie etc maar die kunnen ook je cyclus in de war brengen..Ben daar persoonlijk niet zo'n voorstander van om daar zelf aan proberen te sleutelen..Maar dat is mijn mening he
Ik begin vanaf 8 DPO te spotten en dat gaat dan over in MS. Geen idee of dat al meetelt? Maar er komt dan al weefsel vrij, lijkt mij niet de bedoeling..
Mijn gynaecoloog zegt dat ze spotting niet meetellen, ook niet als er stolsels inzitten. Een menstruatie wordt pas geteld vanaf het moment dat je stromend helderrood bloedverlies hebt.
Hoi Liselot, ik zag jouw omschrijving in een ander topic en ik heb dezelfde leeftijd en ook in oktober spiraal laten verwijderen etc… dus lopen beetje hetzelfde op. Wij hebben de ferti lily cup en het glijmiddel hiervan gebruikt en ik heb deze ronde een positieve test… of het echt geholpen heeft weet ik niet maar… wie weet?