Bruinverlies voor het eerst in mijn leven..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Destinyx, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destinyx

Destinyx Lid

28 mrt 2019
    21
    2
    3
    Vrouw
    Hoi dames!

Normaal reageer ik nooit en lees ik alleen, maar ik kon geen soortgelijke verhalen vinden als de mijne, dus waag ik een poging.

Ik word elke 4 weken ongesteld, ik heb nooit uitgerekend wanneer mijn eisprong is want ik voel dit zelf meestal aan.
    2 weken na mijn menstruatie ben ik vruchtbaar en 2 weken erna word ik ongesteld. Met deze simpele berekening heb ik al 2 kindjes ( beide in ronde 1 zwanger geraakt )

Mijn menstruatie is dus begonnen op 3 maart en ik zou aankomende zondag 31 maart weer mijn regels krijgen.
    Echter heb ik sinds afgelopen zondag bruinverlies. Alleen bruin, geen druppel roze of rood.
    Ik heb dit nog nooit gehad, niet na mijn menstruatie en ook niet voor mijn menstruatie.

Als ik berekend heb wanneer mijn vruchtbare periode moet zijn dan zou dit zijn tussen de 15 en 17de.
    15de zijn wij bezig geweest en 1 week+2dagen later heb ik bruinverlies.

Als ik ongesteld zou moeten worden zou ik niet zo vroeg bruinverlies moeten hebben?
    Mijn cyclus is altijd hetzelfde geweest, sinds ik me herinner. Ik geloof dus sinds mijn 13de/14de.

Iemand ervaring? Moet ik mij zorgen maken dat het iets raars kan zijn? Zoals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

xx

2. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Het kan eigenlijk van alles zijn, misschien is je cyclus dit keer langer en is het een ovulatiebloeding. Of een innestelingsbloeding of begint je menstruatie dit keer met eerst bruinverlies. Ik hoop natuurlijk voor jou een innestelingsbloeding, al komt dat vaker niet dan wel voor. Zolang je niet 100%zeker bent van de eisprong is het niet te zeggen. Mocht het een innestelingsbloeding zijn, zou je over een dag of 3 positief kunnen testen.

3. Destinyx

Destinyx Lid

28 mrt 2019
    21
    2
    3
    Vrouw

Bedankt voor je reactie. Sommige dingen zoals ovulatiebloeding ken ik niet, maar altijd goed om ze te kennen :)
    Ik zal dit weekend even testen. Bij mijn dochter had ik ook voor mijn nod al positief getest.

Meer weetjes zijn altijd welkom :D

all4love vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina