Goedemorgen ladies, Ik ben niet op zoek naar jullie antwoord of ik wel of niet zwanger zal zijn hihi, want dat is gewoon elke maandweer afwachten maarrr, dit is de 3e keer in de afgelopen rondes dat ik zo'n constant drukkend gevoel heb in mijn onderbuik..... het voelt net alsof je iets binnen in je onderbuik constant aangespannen houd en het gewoon even lekker los moet laten... maar dat lukt dus niet! En het straalt dus helemaal uit naar benden zeg maar. Dus, ik had het een aantal maanden geleden ook al een zo'n week voor m'n NOD en had toen een lichte posi test maar werd op NOD gigantisch, abnormaal voor mijn doen, pijnlijk ongesteld. Heb er toen verder niet zoveel bij stil gestaan. Maar heb nou zoiets dat als het deze maand niet raak is, ik misschien wel ff bij de HA langs ga, want het is toch niet normaal dat je een week voor je NOD constant zo'n drukkend onderbuikgevoel hebt?? (en nee, het zijn niet alleen m'n darmen) xxx
Ik heb altijd een aantal dagen voor NOD een soort opgeblazen gevoel. Er is dan ook een druk naar beneden, alsof er iets tegen mijn vagina aandrukt. Als ik dit voel weet ik bij mij dat de ronde voorbij is. Ik hoop dat het bij jou iets anders betekent!
Ik had/heb dat altijd vanaf mijn eisprong tot aan mijn ongi. En bij mij betekende het niet veel goeds. Kan je alleen de tip geven dat wanneer jij het niet vertrouwd, dat je naar de huisarts gaat. Tegen mij zeiden ze ook allemaal dat het ontpillen was enzo. Ik ben na twee maanden gewoon naar de huisarts gegaan omdat mijn gevoel zei dat het niet klopte. En dat bleek dus ook zo te zijn. Succes meis.