wie heeft het ook gehad, dat je na 4 dagen overtijd nog steed neg. testen? ben nog niet ongi en voelt ook niet dat het eraan komt. ben wel heel erg moe, hoelang is het nu verstandig om tewachten met een nieuwe test? en zijn er meiden die uit eindelijk wel positief testen, hopelijk weten jullie raad vindt het zo spannend! groetje bloememeisje
tja meid zolang je negatief test moet je er van uit gaan dat je idd niet zwanger bent, en zeker als je net gestopt bent met de pil moet je lichaam zich gaan herstellen dus is het even afwachten of je idd wel of niet overtijd bent en of er een andere reden is waarom je nog niet ongesteld bent,.. kortom behalve nog even afwachten is er niks aan te doen meid...
Hoi hoi, Ik had het vorige maand, was 5 dagen overtijd en op dag 6 werd ik toch ongesteld. Deze ronde weer een nieuwe kans ! Hopelijk krijg je snel uitsluitsel want als het dan toch niet zwanger zou zijn wil je zo snel mogelijk maar ongesteld worden zodat je snel weer aan de slag kunt. Succes met wachten. Groetjes, Bibu !
hoi smoeki, ben al heel lang gestopt met de pil, heb in juli miskraam gehad. ik heb ook al een zoontje, dus weet wel een beetje hoe het voelt zwanger tezijn, maar nu hoop je het zo dat je er bijna zelf in gaat geloven terwijl de testen nee zeggen. vind het wel heel moeilijk, vooral het wachten. groetjes bloememeisje
ja ik heb zelf ook kinderen maar ik moet zeggen dat het niks zegt over je gevoel van je zwanger voelen want je lichaam kan altijd anders reageren... je hebt tot nog toe nog steeds negatief getest dus waarschijnlijk ben je ook idd niet zwanger ondanks dat je je "zwanger" voelt maar ja misschien een optie om te kijken of je ha misschien een bloedtest wil afnemen? ik weet niet hoe lang je cyclus meestal is en of die regelmatig is? succes
dit is het hem juist mijn cyclus is heel regelmatig , kan er bijna de klok op gelijk zetten precies 28 dagen. mijn ha wil nog geen bloedtest doen allen zwangerschapstest, hij zegt eind van de week afwachten. dus dat doen we maar! groetjes