Ik probeer het een plekje te geven maar zit met en hoop vragen. Komt bij het bloeden het vruchtje altijd los? hoelang duurt het bloeden? Het lijkt op een hele normale menstruatie klopt eigenlijk wel? Ik heb ook niet veel pijn. ik vind het gek dat het niet meer zeer doet of komt dat nog? Als het bloeden klaar is is dan de miskraam klaar? ik heb het idee dat het bloeden al minder is. Ik vind dat wel een beetje raar. Mijn broer had een beetje uitgelegd aan mijn nichtje van 7 hoe het zat. Nu had ze gister een mooie tekening gemaakt voor mijn hubbie en mij, toen zegd ze die is voor jullie en voor als er wel een goeie baby komt. Dat was moeilijk de tranen stonden in mijn ogen. mijn broer bedoelt het goed ze zijn daar open over niet te hoor. !maar ja ik heb haar maar even geknuffeld. Bedankt voor jullie steun. groeetn van jennie72
Hoi, ik had in het begin precies hetzelfde als jij, het deed weinig pijn en op een gegeven moment werd het bloeden steeds minder..het leek idd op een gewone menstruatie en dacht ook al het een en ander verloren te zijn... Maar..(en ik wil je nu niet bang maken, dit is hoe het voor mij ging) toen ik dus eenmaal een keer op straat liep (echt een rotsituatie), een week nadat het eerste bloedverlies optrad, begon ik pas echt het vruchtje te verliezen...het moest dus nog komen. Ik verloor heel wat bloed, alsof er een kraantje open stond, mijn bovenbenen deden ook pijn, liep ergens naar binnen voor een wc en verloor de vrucht ( die voelde ik eruit floepen ) en heb behoorlijk nagebloed en dat was zeg maar bij mij het einde... Heb de dagen erna nog maar een paar druppeltjes verloren. Dit is hoe het bij mij ging... Niet om je bang te maken maar meer om je voor te bereiden dat het misschien nog kan komen bij jou...misschien verloopt het heel anders.. Overigens kan het soms zijn dat je niet alles kwijt bent geraakt...dat kan ook bij veel bloedverlies nog het geval zij lees ik hier en daar.. Vandaar dat een controle echo belangrijk is heel veel sterkte!
ik weet niet hoe het gewoon gaat. heb zelf een curretage gehad 24 feb. maar wil je veel sterkte wensen . liefs chantal.
Hoi, Ik heb zelf in maart een miskraam gehad. Ik had hiervij eigenlijk geen pijn. De tweede dag zeurde het allen wat (net als bijvoorbeeld je eisprong of je menstruatie). Het eerste bloedverlies wa minimaal. Pas na onderzoek in het ziekenhuis was het net of het "brak". Ik ben zelf erg van de hoeveelheid bloed geschrokken. Was de eerste dagen dus ook wel at gammel. uiteindelijk was het bloeden volledig over na twee weken. Ikzelf heb het vructje niet bewust verloren. Waarschijnlijk was dit al min of meer opgelost aangezien het bij mij 4 weken na het misgaan pas los is gekomen. Meid heel veel sterkte, neem je tijd. Ik ben zelf twee weken niet aan het werk geweest. De maanden er na waren erg druk en toen ik deze zomervakntie in de rust kwam heb ik pas een stevige huilbui gehad. Verder gaar het goed. succes
Volgens mij ligt het er ook aan hoe lang je zwanger was. Ik was 10 weken zwanger en ik heb een complete bevalling meegemaakt, en moest daarna alsnog gecuretteerd worden. Maar dat gaat zeker niet bij iedereen zo. Als je net zwanger was eindigt het vaak in een soort menstruatie, soms wat heftiger. Sterkte meid, life is hard
Jeetje Jennie, Wat erg ik weet hoe je je voelt... Elke MK wisseld bij iedereen. Toen ik afgelopen Mei een MK kreeg werd mij verteld dat ik hevige pijnen (als in echt krom liggen van de pijn) en hevige bloedingen. Ik begon met heel licht roze verlies de 1ste 2 dgn. daarna helemaal niets, na inwendige echo begon het weer heeeel licht en pas de dag daarna raakte het vruchtje los. Ook daarna heb ik matig bloedverlies gehad (zeg maar een matige ongi). Ik was zelf 6 wkn zwanger. Wel was ik er emotioneel helemaal stuk van. Ik heb zelfs een maand (op advies van onze ARBO) 1 maand halve dagen gewerkt. In den tussentijd heb ik het op mijn manier een plekje kunnen geven. Ik heb o.a. veel van me afgeschreven en een ketting gekocht met een mooie ster eraan. Heel veel sterkte meis...ik denk aan je...
bij mij begon een week van te voren rose verlies ..daarop hebben ze hcg geprikt en zagen ze dat het al dalende was op Vrijdag 12 Mei begon ik helder rood te vloeien met enorme krampen ..(herkende ze als weeen)..dat heeft een paar uur aangehouden totdat ik het vruchtje verloor toen werden de krampen en vloeien iets minder alsbij een gewone ongi.
Ik was inderdaad officieel 10 weken zwanger. Mijn twijfelachtige mazzelis geweest dat het vier weken daarvoor al was gestopt met groeien. het was dus nog geen minimens. Maakt het misschien ook een heel klein beetje makkelijker.....