Sorry dat ik even kom klagen... Maar ik word gek van mijzelf en mijn lijf. Vrijdag is mijn NOD. Ik voel echt van alles. Maar voel ik het nou echt of wil ik het voelen. Ik ben sinds een paar dagen soms een beetje misselijk. Heb regelmatig pijnlijke borsten (vooral aan de zijkant). Mijn afscheiding is doorzichtig/wittig. Maar niet echt veel. Was van de week wit en wat dikker. Regelmatig een zeurderig gevoel in mijn buik. Kort om ik weet het even niet meer of het nu komt door een aanstaande menstruatie of zou ik dan toch.... Wat denken jullie??? Er zit wel iets meer achter op het moment. Ik heb op mijn werk gehoord dat ik misschien wordt ontslagen. Ik heb wel een vast contract. Nu waren we al een tijdje bezig voor een tweede. En wilde we het deze maand nog 1 keer proberen, ook omdat we vakantie hadden. Als het deze maand niet lukt dan ben ik bang dat we onze kinderwens op een lager pitje moet zetten. Want zwanger solliciteren zie ik niet zitten. Ik hoop het zo!!!! Sorry voor mijn gezeur, maar moest het even kwijt.
Pfff.... wachten is zoooo moeilijk he? Meid, je zeurt niet, je wilt duidelijkheid maar eigenlijk kan niemand je dat geven... Ik zit in hetzelfde schuitje, zit nu 3 dagen voor nod, eergisteren omo-witte test, alle hoop weg.... Maar toch voel ik vanalles en kan je niet ontkennen dat er toch nog hoop is zolang we geen bloed zien... Houd nog ff vol, over een paar dagen weet je het!! Wat vervelend dat je baan op de tocht staat, het is in deze tijd al niet makkelijk om een baan te zoeken! Sterkte met alles!!
Succes meid!ik heb ook al een keer gevoeld dat ik zwanger leek!denk ik maar dat komt echt door dat stomme ontpillen..ik hoop dat er snel duidelijkheid is! Groetjes romil
Een forum is om te kletsen en te klagen! Even ander vraagje...je zegt dat je gehoord hebt dat ze je willen ontslaan...maar...met welke onderbouwing/reden willen ze je ontslaan? En alleen jou of ook anderen?
Hi mum84, Bedankt voor je berichtje. Ik ben de enige... De rede kan ik nu vanwege privacy redenen niet geven. Ik heb het nog niet officieel gehoord er is ook nog geen procedure gestart. Ik ben mij ervan bewust dat mocht ik zwanger zijn ik niet ontslagen kan wordt mits ik natuurlijk geen gekke dingen ga doen en dat zwanger zijn geen rede mag zijn tot ontslag. Dus nu mar hopen dat het raak is! Romil ik hoop dat je snel een knal test hebt!