Ik denk dat vanaf dag 19 a 20 dan prima is. Dan is je ei wel gesprongen. Maar tarwekiem mag zelfs de hele.maand, Wel kan het de eisprong uitstellen. Best een gedoe he die ovutesten. Ik vind alleen die van cb haalbaar omdat die smorgens gelijk kunnen.
Dan hou ik dat gewoon aan. Ja heb het nu een aantal maanden gedaan, en heb nu wel inzicht in m'n cyclus. Ik weet wanneer ik ongeveer de eisprong kan verwachten en wanneer ik dan ongesteld word....geen zin meer in de ovulatietesten. Ik deed ze iedere avond (overdag naar m'n werk neem ik ze niet mee) maar miste m'n piek ook vaak omdat die ook maar heel kort is bij mij.. dan heb ik bijv 's ochtends een positieve ovulatietest en 's avonds is die dan alweer negatief
Ik heb inderdaad exact hetzelfde. Heel irritant. Ik loop er vooral ook tegenaan dat je dan 2 u van tevoren niet mag drinken en plassen. Super onhandig want ik drink heel veel water en had dan soms perongeluk toch een glas water achterover geklokt. Verdraaid wat n gedoe. Die van cb vind ik top. Ik kijk steeds op marktplaats of mensen ze wegdoen. Heb ze tot nu toe steeds betaalbaar kunnen scoren. Misschien ook wat voor jou?
Ik nam de tarwekiemolie vanaf 1e dag dat menstruatie voorbij was en stopte alleen voor m’n menstruatieweek (die ene keer dat ik niet meteen zwanger was dan). Toen ik zwanger bleek heb ik de tarwekiem nog een beetje afgebouwd, het voelde gek om meteen te stoppen.
Tarwekiemolie mag je de hele cyclus gebruiken, kan namelijk ook een positief effect hebben op je eisprong. Ik gebruik het niet om mijn LF te verlengen, maar om innesteling te bevorderen. Deze ronde mee begonnen. Wat vooral opvalt is dat ik nu geen typische progesteronkwaaltjes heb tijdens mijn LF, geen pijnlijke borsten, geen zeurende onderbuik, fijn om me gewoon goed te voelen
Al dames begonnen met tarwekiemolie? Vandaag positieve ovulatie test, Zal ik dan morgen of overmorgen met de tarwekiemolie beginnen?
Ik zou dan morgen beginnen. Hier doet t zn werk hoor, morgen al cd 31 en nog niet ongesteld... dus de lf is nu écht langer, morgen dus al 10 dagen. Top!
Ja hè. Wel jammer dat ik dan zo'n laat ei heb steeds. Wil volgende ronde teunisbloemolie proberen eerste helft van de cyclus om ei naar voren te halen... succes ben ook benieuwd naar jou ervaring.
Ik gebruik het ook, maar wel zere borsten voor ei sprong.. benieuwt of ik merk mocht ik zwanger worden dat de pijnlijke borsten minder worden of niet...
Gefeliciteerd Maar had je niet voor eisprong pijnlijke borsten? Ik heb dus dat 2 dagen voor ei sprong en gaat pas weg als ik ongesteld word.. zwanger weet ik dus niet wat het doet ... heb nu mijn ei dus ben benieuwt
Ik heb nooit zere borsten voor eisprong. Begint altijd direct nadat ei gesprongen is tot aan menstruatie. Nu dus hele cyclus geen zere borsten gehad, nu pas
Ik gebruik tarwekiemolie, deze maand voor het eerst. Eerst dacht ik net na mijn ongesteld mijn ei te hebben dit haf ovu test namelijk aan.. maar nu kreeg ik maandag zere borsten en wat zeurderig ik buik en vandaag weer een positieve test .. ik heb nu al vier maanden een hele regelmatige cycles gehad .. eerste maand niet ..
Bah vervelend een onregelmatige cyclus.... Heel vervelend. Ik heb wel vaker gelezen dat je eisprong later kan komen door tarwekiemolie. Teunisbloemolie zou de eisprong juist weer moeten vervoegen. @Spectre ; Ik ben vandaag op dag 32 van mijn cyclus ongesteld geworden. Normaal heb ik een cyclus van 28, 29 a 30 dagen of iets korter zelfs. Mijn luteale fase is is dus wel degelijk verlengd door de tarwekiemolie en daar ben ik erg tevreden over!! Helaas is mijn eisprong pas op dag 20 en daarom wil ik de volgende cyclus proberen teunisbloemolie te slikken tot mijn eisprong en tarwekiemolie erna. Ben benieuwd of mijn ei dan eerder komt!!
Oké dus wel een positief resultaat bij jou.. ik ben benieuwd wat het bij mij gaat doen.. gister mee begonnen. Nod zou de 26e zijn