Ja denk wel ergens gister... gister ochtend mega veel ei pijn. Echt gewoon krampen! Afwachten maar hopelijk is het bij jou ook snel raak
Ja klopt vind het wel leuk om te noteren. Al moet ik zeggen dat ik niet vertrouw op kwaaltjes aangezien ik iedere maand wel iets voel. Maar leuk om terug te kunnen lezen mocht het bijv raak zijn of ik die ronde ook wat anders voelde
Jaaa ik vind t ook een leuk topic en grappig om t bij te houden. Maar eigenlijk kan t gewoon nog niet he dat je al zoveel kwaaltjes voelt als je nog maar zo pril zwanger bent. Deze maand dacht ik vanalles te voelen maar toch echt ongesteld, hahaha... Maar alleen al ervaringen delen met andere vrouwen is al zo fijn.. succes weer op de wachtbank. Ik ga weer op eierjacht
Dat ook inderdaad hahhaha als ik 1dpo een krampje voel dan denk ik niet aan een zwangerschap vanaf 5 dpo zou t kunnen maar is nog vroeg. Dankjewel jij succes met eitje zoeken
Hoihoi! Ik heb jullie advies nodig . Heb gisteren tarwekiemolie en teunisbloemolie gekocht. Ik ben nu bijna klaar met mijn menstruatie. Heb een cyclus van 29-30 dagen. Was vroeger altijd heel onregelmatig maar nu 5 maanden wel mooi regelmatig. Af en toe 2-4 dagen overtijd. Ik lees dus dat tarwekiemolie de hele maand gebruikt kan worden. Dat het de innesteling bevorderd. Maar dan lees ik dat het je lf fase kan verlengen? correct me if im wrong. Teunisbloem die kan dus je menstruatie regelmatiger maken en je eisprong bevorderen. Wat is dan handig? Ik gebruik geen ovulatietesten wegens onhandigheid met stage en sport schema. Ik zou het wel willen maar ik zit met het feit dat ik het dus dan zo vaak ga missen. Zo ver ik weet kan je tarwekiemolie de hele tijd gebruiken maar teunisbloemolie niet. 1e 2 weken gebruiken van cyclus? Sorry voor alle vragen . Ik lees zoveel verschillende dingen en denk steeds dat ik het snap en dan lees ik weer wat en snap ik het minder.
Ik zou teunisbloemolie de eerste helft gebruiken en tarwekiemolie de 2e helft voor de innesteling. anders krijg je ook teveel vitamine E binnen en tarwekiemolie verlaat de eisprong, wat niet gewenst is. Succes!
Ja, vorige ronde alleen tarwekiemolie na ei. Deze maand tot ei teunisbloemolie en mn ei kwam 4 dagen eerder! Nu weet tarwekiemolie en zit op 7 dpo, dus spannend...
Tarwekiemolie had voor mij echt 0,0 effect. Ik kreeg pregnyl na de eisprong om het gele lichaam langer in stand te houden.
Hier snap ik dus niks van. Wij zijn nu 1 jaar bezig en mijn LF is al die tijd 7 max dagen geweest. Ik heb dit aan gegeven bij de gyn waar we vorige week na een jaar geweest zijn en ze doen daar niks mee. Ik ben 34 en moet nog 6 maand proberen. Ze zei medicijnen om de lf te verlengen, daarvan is nog nooit bewezen dst het helpt. Terwijl ik overal lees dat de kans om zwanger worden met zo'n korte LF heel gering is. Nu ga ik zelf maar dokteren met tarwekiemolie...
Ja volgens mij denken ze daar in de medische wereld heel wisselend over. Maar 7 dagen is wel heel kort hoor!! Ik zou zeker tarwekiemolie proberen, mijn lf werd er 3 dagen langer van. Verder is er ook via internet utrogestan te verkrijgen. Google maar eens op utrogestan bestellen!! Krijg je wel een online consult met een arts...
Mijn cyclus werd er door verstoord dus ik stop er weer mee.. maar ieder reageert er weer anders op dus zou het zeker eens proberen
Ik wil deze ronde ook tarwekiem olie gaan proberen (omdat ik soms een week voor NOD al bruinverlies heb). Ik heb online iets besteld. Er staat als dosering 1x daags 1-6 capsules. 6 capsules bevat 2400 mg en 9 mg vitamine E. Hoeveel capsules zouden jullie per dag slikken?