Wat zou jij doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine1, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Nou het volgende! Ik heb elke cyclus cervixslijm... Meestal 12e cyclusdag ... Op cyclusdag 14 of 15 heb ik met ovulatietest altijd lh piek.

Nou las ik hetvolgende:
    " Als je baarmoedermond erg hoog ligt en tevens zacht aanvoelt en je cervixslijm doorzichtig en rekbaar is wat op rauw eiwit lijkt… dan weet je dat het tijd is om je mannetje mee te sleuren naar de slaapkamer"

Meestal klussen we om de dag en na piek van ovulatie test elke dag.

Wanneer denken jullie dat het de beste tijd is om te klussen?! Of ist prima zo alleen missen we nog dat beetje geluk?!

2. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien moet je het omdraaien; voor je piek iedere dag tot 2 dagen erna, en daarna om de dag. Dat lijkt me meer logisch.
    Maar ik weet het niet hoor, misschien is dat ook niet de oplossing.

3. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik vind het al fijn dat ee mee gedacht wordt!

4. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Om zwanger te raken moet je vooral juist voor de eisprong klussen.
    Wij hebben maanden om de dag geklust voor de eisprong tot net na de eisprong zonder resultaat..
    Het zaad schijnt optimaal te zijn bij 2/3 dagen onthouding.
    Wij klussen nu dus om de 2 dagen.
    Zaad leeft langer dan een eitje en het schijnt voldoende te zijn als je 2 tot 3x per week klust.

Succes!

5. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Wij klusten in de week van de eisprong voor de test om de dag. Met positieve test 2 dagen achter elkaar.
    Maar tis ook wel beetje kwestie van geluk, zaad klaar hebben liggen bij eisprong helpt natuurlijk maar dan nog hoeft t niet te komen tot een goede zwangerschap. Het schijnt dat t 75% van de keren raak is maar dat slechts 25% de 4 weken (=NOD) haalt. Van die groep gaan er wel veel door tot een goede zwangerschap!

Succes, hoop dat snel raak is!

Deel Deze Pagina