Hoi Dames, Ik ben van augustus 2009 gestopt met de pil microgynon 30. 07 januari 2010 kreeg ik een erge felle steek in mijn rechter zij. Ik heb op internet gezocht en ik hoor vaker dat dit kan duiden op een innestelling. Ik heb vanaf 7 januari de volgende symptomen: *misselijk , komt met vlagen terug. *Steekjes in mijn buik. *Opgezette buik. *Gevoelige tepels. *Meer bultjes op de tepelhof. *Vaker plassen. *Beter reukvermogen. (ruik alles veel sterker.) *Verhoogde eetlust. ( normaal at ik nooit smorgens en nu ineens 3 boterhammen.) *Smorgens een ijzersmaak in de mond. (vanaf 11-01-2010) Zou het mogelijk zijn dat ik zwanger ben? Want ik voel me wel zwanger. Ik heb ondanks dat het nog niet mijn nod is toch getest met een kruidvat test 2 voor 5 euro. En deze was vanmorgen negatief. Ik moet eigenlijk morgen ongesteld worden, maar heb niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Zou je mijn vraag kunnen beantwoorden en mijn onzekerheid weg kunnen nemen. liefs Sabrinasieraden
Ik was er nog bij vergeten te melden dat ik last heb van rommelende darmen, dit is met vlagen. Ook als ik net gegeten heb. En een opgezette buik. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden en mij uit onzekerheid kan halen. liefs Sabrina
Hoihoi, De klachten die je beschrijft klinken als zwangerschapssymtomen maar ook als ontpil klachten. Dus het blijft voor mij even lastig. Ik zou afwachten of je ongesteld word zo niet doe dan nog eens een test misschien was je net wat te vroeg om de test positief te doen uitslaana. Imke
Hoi, Bedankt voor je reactie. Maar kan het zijn dat ik na 4 maanden nog aan het ontpillen ben? Want alleen de eerste en tweede maand na de pil heb ik ontpillingsverschijnselen gehad. En de symptomen die ik op het moment heb zijn veel heftiger dan de eerste twee maanden. De derde maand heb ik geen symptomen gehad. Groetjes Sabrina