Kun je een luteale fase hebben van 15 dagen of meer? Ik weet namelijk precies wanneer mijn ei is geweest, namelijk op CD 16, (via echo) dus volgens mijn berekeningen moest ik dus gister ongesteld worden. De test vanmorgen was negatief, en voel nog niets aankomen. Groet, Kim
Gemiddeld is de LF 10-18 dagen. Dus ja, dat kan heel goed. Je zou met een LF van 14 dagen op dag 31 ongi moeten worden als je op cd 16 je ei hebt gehad. Zit je nu op dag 32? Een bloedtest zou al een zwangerschap aan kunnen wijzen, dus je zou even naar het ziekenhuis kunnen bellen. Spannend Ik ga voor je duimen!
Helaas ben ik dus vandaag toch ongesteld geworden. Bedankt voor het duimen in ieder geval, volgende ronde beter! Succes! Kim
Jammer! Raar he, dat je gister nog niets voelde en dan vandaag toch de duiveltjes op bezoek krijgt! Succes in de volgende ronde.
Ja, nou ja ik verwacht toch ongesteld te worden, aangezien zwanger worden bij ons niet heel erg makkelijk is, maar begon vanmorgen toch ff te twijfelen. Ik kan in ieder geval weer door naar de volgende ronde. Iedereen succes!