Eerste dag menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaVanDaan2010, Oct 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanDaan2010

Oct 3, 2011
    14
    0
    0
    Hallo,

Wij zijn deze maand begonnen met het proberen zwanger te worden van een 2de, ik had een koperspiraal dus geen hormonen, dus een blijven niet ontpillende cyclus. Nu begint mijn menstruatie altijd met 2 dagen wat bruin veries, en dan zet 't pas goed door. Nu was benieuwd of dat die 2 dagen bruinverlies meetellen, of dat mijn mentruatie pas ECHT begint als "t doorzet!

Ik denk dat ze erbij horen, maar zou jullie mening er ook graag over willen horen.

Ga ovu-testen gebruiken, dus vindt het erg moeilijk wanneer ik nu moet beginnen met testen!

Bedankt!

Liefs!

2. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

Sep 30, 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag je het pas tellen vanaf de 1e dag dat je helderrood bloedverlies hebt. Succes! Hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben :)

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Helderrood bloedverlies voor 18.00 s'avonds is dag 1, na 18.00 moet je de volgende dag als dag 1 tellen.

4. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    wij hebben afgelopen maand ook voor het eerst ovutesten gebruikt en wist ook niet zo goed wanneer ik moest beginnen..
    dus ben de eerste maand gewoon wat vroeger begonnen met testen, dan weet je zeker dat je hem niet mist en weet je voor de volgende maand wanneer je echt kan gaan testen!
    succes!! :D

5. MamaVanDaan2010

Oct 3, 2011
    14
    0
    0
    dankjullie wel!

Ik ga woensdag gewoon de eerste ovu-test doen, en die kijk ik wel wat die aangeeft. Heb er 5 dus er zal vast een positieve tussen zitten, zoniet; dan klussen we gewoon, en hopen we dat 't goed gepland is ;)

6. dianapl

dianapl Actief lid

Jan 31, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al heb ik maar een heeeel klein beetje bloed dat reken ik al mee als dag 1.
    Vorige maand heb ik totaal 10 dagen bloed verloren en daarvan waren het de eerste 3 dagen bij niks.

Share This Page