Ik hebt even een vraag. Welke verschijnselen horen er allemaal bij ontpillen? Ik ben 16 april voor het laatst ongi geweest (van de pil) en ben nu sinds een week moe. Ook heb ik regelmatig last van hoofdpijn (wat ik hiervoor nooit had), krampen in de buik. En ook ben was ik gisteren en vandaag misselijk, behoorlijk misselijk zelfs. Vanochtend na het plassen zag ik dat ik veel slijm was verloren echt een propje slijm Mijn vraag hoort dit allemaal bij het ontpillen?
Bij mij hoorde het wel bij het ontpillen. Zere boobs ook trouwens. Vooral 's avonds erg misselijk. Ik had een emmer naast mn bed.
Ik heb bij tijd en wijle ontzettende hoofdpijnen die een paar dagen aan kunnen houden. (Nu ik over tijd ben zijn ze trouwens helemaal verdwenen). En ben vooral erg onregelmatig ongi! Ik ebn in september gestopt met de pil!
Ik heb ook last van al die ontpillingsverschijnselen.. ook trouwens last van onderin mijn rug en heupen..en natuurlijk onregelmatig ongi..
Eens even kijken... Ik was ook de eerste twee maanden erg misselijk, zere borsten, veel buikpijn en een onregelmatige cyclus. Hoofdpijn kan ook, omdat je lichaam gewend is aan de hormonen die je pil afgaf en nu ineens niet meer. Hoop voor je dat het snel over is. Ik had er ongeveer vier maanden last van. En ben nu nog niet regelmatig ongesteld maar ja dat kan ook erfelijk bepaald zijn en dus gewoon bij me horen. Weet niet meer hoe het voor de pil was (tien jaar geslikt) en als tiener ben je meestal wat onregelmatiger.
Volgens mij is het ontpillen, bij iedereen is het anders natuurlijk. Maar het lijkt me nog wel erg vroeg (16 april eerste dag ongi) voor zwangerschapskwaaltjes mocht het raak zijn. Ik heb ook behoorlijk veel last gehad van ontpillen, dit herken ik wel (op de hoofdpijn na dan daar had ik ineens geen last meer van) vooral het erge moe zijn is bekend. Je lichaam moet nog aan de nieuwe situatie wennen. Succes ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er ook van uit dat het door het ontpillen komt dat ik deze klachten heb hoor, maar ik vond het zoveel bij elkaar. Maar goed het zal er wel bij horen. En Hartje1 Ik zie dat je kunt testen volgens je banner. En al getest?
Hahahaha....hou jullie nog even in spanning hoor! Waarschijnlijk komen de binnenkort om de hoek kijken, kan me deze ronde namelijk totaal niet voorstellen dat ik zwanger ben en voelde vanmiddag al vanalles in mijn buik als teken van ongi. Nog even afwachten dus. Oja, laatste paar ronde werd ik ook een aantal dagen later ongi, ben daardoor een beetje de weg kwijt hoe lang ie nou eigenlijk is. Zodra ik meer weet, horen jullie het van me
Ik heb gelezen dat het ontpillen bij iedere vrouw verschillend is.. Maar kan het ook zo zijn dat je eerste cyclus normaal is en je tweede cyclus niet? Ik ben namelijk op zoek naar antwoorden op mijn onverwachtse lange cyclus. Snap er namelijk niets van en dacht dat het bij het ontpillen hoorde.. maar weet het dus niet zeker.. Heb wel last van pijn in mijn onderrug.. maar dat heb ik altijd als ik ongi ben.. Maar het duurt nu al 1,5 week.. Mijn eerste cyclus was trouwens 31 dagen.
Hey dotje, Mijn eerste cyclys na de pil was keurig 28 dagen! Nu bijna 9 mnd na het stoppen met de pil ben ik plotseling dikke 2 week over tijd....dus een langere cyclus kan dus best bij het ontpillen te horen. Schijnt dat het wel een jaar kan duren voor alles weer op orde is!
Wat je omschrijft kan allemaal bij ontpillen horen.. Bij mij precies hetzelfde.. maar ja.. toen ik zwanger was waren al deze symptomen er ook... hihi.. elk lichaam is anders.. Toch nog afwachten dus! succes
Ja dat kan zeker. Mijn eerste was 30 dagen en mijn tweede ineens 38 dagen en daarna bleef het onregelmatig. Het is lastig maar het kan na een paar maandjes wel over zijn. Het is bij mij nog niet helemaal regelmatig. Je kan er dus het beste van uitgaan dat het wat varieert maar ik snap de onzekerheid wel. Ik had trouwens die lange cyclus al twee weken voor mijn ongi last van mijn rug en zere borsten en buikpijn. Dacht toen dat ik wel eens zwanger kon zijn. Helaas niet. Maar het kan natuurlijk altijd.
Heb al een paar keer negatief getest.. En wil de huisarts wel bellen, maar durf ook weer niet.. Ik snap er niets van.. Zit nu al op dag 40.. Maar dat dat zomaar zoveel kan schelen in een cyclus snap ik niet hoor..Maar ja lichaam he.. Kan het ook iets te maken hebben met het feit dat ik met pil zelfs eerder ongi werd dan dat ik de pil moest slikken.. Ik ben bang dat er iets niet goed zit ..
Het kan even duren voordat je ongi weer terug komt, bij sommige gevallen kan het echt een paar maanden duren voordat ze weer ongi worden. Zelf zit ik nu op dag 31. Je kan altijd de HA even bellen voor controle en zekerheid. Dan weet je zelf ook waar je aan toe bent. groetjes en sterkte !
Nou heb besloten om morgen of na het weekend de huisarts te bellen.. Durf simpelweg gewoon niet te bellen.. Kan er morgen wel weer een test tegen aan gooien, maar doe het niet.. Ik voel me niet zwanger en heb vrijwel geen symtomen.. Ik wordt er gewoon onzeker van en de dokter zit er nu niet meer..
Probeer je niet al te veel zorgen te maken. Ontpillen en je lichaam kunnen gekke dingen met je doen. Als je het niet vertrouwd zou ik morgenochtend een afspraak maken, dan heb je het weekend tenminste zonder zorgen en kan je lekker verder.
Ja dat was ik ook van plan.. Maar ben er nu gelukkig minder mee bezig. Mijn dromen verdwijnen en ren niet meer naar de wc. Ik wacht gewoon af. Met bijna 2 weken overtijd hoop ik snel iets te zien. En anders kan ik alsnog naar de dokter.. Het maakt me allemaal onzeker.. De pil problemen toen maakte me al onzeker, maar heb er nooit verder onderzoek naar gedaan.. En van te voren had ik ook een onregelmatige cyclus, maar wel altijd rond dezelfde periode.. Daarom maak ik me nu zorgen. Misschien wat voorbarig.. Misschien gewoon aan het ontpillen.. Ach jah we zien het wel en hopelijk heb ik snel weer een normalere cyclus Maar het is ook fijn om niet ongi te zijn.. haha
klopt hoor Dotje, maar het is ook wel fijn om te weten waar je aan toe bent, dus laat mijn ongi maar doorkomen dan weet ik tenminste hoever ik ben.. Ik wens je al het beste toe en ik blijf duimen voor je !
Laat je ff weten wat de huisarts gezegd heeft? Ik ben 18 dagen over tijd en hij wil niks doen, dus ik ben erg benieuwd wat die van jou zegt!