ik zweer bij tarwekiemolie Met afscheiding (iel) was ook veel dikker En ben er van overtuigd dat t geholpen heeft
Yup, ik!! Was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden want had alle kwaaltjes die ik normaal ook had. Maar er kwam geen bloed en nu alweer bijna 39 weken zwanger
Hier een korte lf en gewoon zwanger geworden (in korte tijd), hoewel het na de bbz niet meer is gelukt tot nu toe tarwekiemolie doet hier trouwens niets.
Misschien dan toch op zoek naar die granaatappelsap hihi Ik wil ook nog geen test doen, heb tot nu toe steeds een negatieve in handen gehad.. we wachten het nog even af Wel beetje positief om te lezen dat je toch zwanger kunt zijn en de klachten kunt hebben.. al is dat wel super verwarrend natuurlijk!
Helaas te vroeg gejuicht denk ik.. toch bloeding sinds gisterenavond, daarbij niet hele erge ongesteldheids klachten, en niet zoveel bloeding als normaal. Toch een test doen denken jullie, ik geloof er niet meer in als ik eerlijk ben Wat een teleurstelling weer ook. Ik dacht echt dat het deze keer wel raak was.