Hallo allemaal, Ik ben in febr. gestopt met de pil en kreeg mijn natuurlijke cyclus een week later..das niet zo erg natuurlijk...de maand erop schoof de natuurlijke cyclus nog eens 5 dagen verder voordat ik ongi werd...nu deze maand ben ik nog aan het wachten tis nu 7 dagen verder opgeschoven en nog niet ongi...ik neem aan dat dit een onregelmatige cyclus wordt genoemd of ben ik te vroeg met mijn conclusie? En als je niet ongi wordt ben je ook minder vruchtbaar, toch? Groetjes van een onzeker garfieldje
Garfieldje mischien is het (nog) ontpillen. En ook mijn cyclus zit wel eens verschil in: kortse was 29 langste 36 dagen. Wil niet zeggen dat je daarom gelijk minder vruchtbaar bent. Ik zou nog gewoon een paar ongie's afwachten (hopelijk komen die er niet meer ) Mischien dat er dan een regelmaat inkomt. Succes meid !
Klinkt alsof je nog aan het ontpillen bent. Ik zou me er niet al teveel zorgen over maken. Als je een menstruatie hebt heb je ook een eisprong gehad en ben je dus vruchtbaar. Het is alleen lastiger om je vruchtbare periode te berekenen. Dat betekent veel klussen (naar! ) of tempen om te zien wanneer je je ei hebt.
Dat ik ook toen ik aan het ontpillen was, de 1e 3 maanden duurde mijn cyclus heel lang 35/36/37 dagen. Terwijl ik nu een cylus heb van gemiddeld 29/30 dagen. Voor de pil was om de 27/28 dagen ongesteld. Ik denk dat ik nu wel ontpilt mijn aangezien mijn regelmatigheid de afgelopen paar maanden.
Denk ook dat het ontpillen is. Maar je kan natuurlijk best een testje doen. Ik ben ook in Februari gestopt en ben nu al flink overtijd. Zie Banner. Ik hoop dat het deze week toch wel gaat komen. Anders ga ik even langs de HA.