Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, dus zal even kort wat over mij vertellen en dan mijn prangende vraag stellen. Ik ben getrouwd en 32 jaar, en hebben een wolk van een baby van nu bijna 10 maanden oud.Hij was alleen een ongelukje, maar wat zijn we er gek mee! Maar nu begint het weer te kriebelen...we zouden dolgraag nog een baby willen , maar er spelen wat factoren mee: Ik heb erg last van m'n bekken, en moet daar nu zelfs aan geopereerd worden waarschijnlijk gebeurd dat eind dit jaar, en ik ben dan zeker 1,5 jaar thuis aan het revalideren. Nu zit ik er dus mee, ik ben nu bijna 33 jaar en als ik na m'n operatie nog een baby zou willen dan ben ik bijna 35 jaar..en zit er een leeftijds verschil van bijna 4 jaar tussen. Of ik zou dit jaar nog kunnen proberen zwanger te raken en de operatie uit stellen, maar dan zit ik met kleine kindjes en ik voor even in een rolstoel... Wat is wijsheid??????????? groetjes Danielle
Ja lastige situatie... De keus moet je toch zelf maken... In de tijd dat je aan het revalideren bent heb je dan hulp van familie/vriendinnen of sta je er dan echt alleen voor...?
Moeilijke keuze.... Als je je laat opereren moet je dan ook een poos in een rolstoel? En wat is in beide gevallen de impact op jullie baby?
Bedankt voor jullie reacties! Ik sta er gelukkig niet alleen voor mijn ouders en man helpen zeker, ik heb in iedergeval stof te overdenken. Ik moet in Juli terug naar de arts en zal het er met hem over hebben. Nogmaals bedankt! groetjes