Help help, Ik kan niet meer wachten! Ik wil aan de ene kant morgenochtend gaan testen, maar ben zo bang voor weer een teleurstelling. Mijn Nod is ook pas woensdag, dus ik weet ook dat ik eigenlijk gewoon moet wachten, maar ja! dat wordt wel steeds moeilijker. Is er iemand die een aantal dagen voor z'n nod al positief testte? Ik ben gewoon een beetje bang! gr. aline
Op de site van sensitest staat ook dat het kan 4 dagen voor NOD. Hier nog eentje die niet w8ten tot testen misgien doe ik het morgenochtend heb nog 1 test van matcare in huis
Hoi Aaltjuh, de Matcaretesten kun je inderdaad een aantal dagen voor NOD gebruiken. Zit vandaag 1 dag voor m'n NOD. Hoewel ik normaliter wacht met testen tot ik op m'n NOD zit, vanochtend toch maar een testje ertegenaangegooid en ik heb positief getest.
wowie, gefeliciteerd! misschien ga ik het morgen dan ook maar doen! Niet geschoten is altijd mis.......... gr aline
mijn nod is ook woensdag maar ik vind het raar dat ik nog geen sterke drang heb naar testen. ga er gewoon vanuit dat het weer eens niets zal worden. groetjes grace
He Aaltjuh, Ik had ook sensitesten van 4 dagen voor NOD maar vond die 1 dag voor NOD uiterst licht kleuren, zo licht dat ik niet zeker wist of er een streep stond en het stripje uit de test moest halen om beter te kijken. Dat was met ochtend urine. Dezelfde dag een Clearblue gewoon gedaan en die was veel duidelijker positief dan de sensi. Ben dus niet zo overtuigd van de kracht van sensi om zo vroeg mee te testen. Liefs, Lientje
Bij mij exact hetzelfde, zowel trekpleister als cb digi waren eerder positief dan sensitest. 2 dagen voor NOD. (sensitest 5 dagen daarna pas echt duidelijk positief.
hey, dat blijkt wel. Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Ik wacht maar eerst weer eens een paar dagen, als ik inmiddels niet ongi wordt. Ik ben wel steeds zo misselijk en moe, maar ja ik zal wel weer voor de gek worden gehouden. ik hoop snel positief te testen liefs aline
spannend meiden,en wat ik heb gedaan bij mat care dipstick,is gewoon 5 seconden langer in de urine houden,werkt niet altijd,maar die ene keer dat ik t deed wel...misschien sensitest ook?
in maart ben ik gestopt. Heb in juli een mk gehad en al weer een lange tijd een regelmatige cyclus. Mijn nod is ook pas woensdag , dus zal wel te snel willen. Heb er net ook een bij de apotheek gehaald en die was ook negatief. dus of ik ben gewoon niet zwanger of test te vroeg. ik doe het einde van de week nog wel een keertje. gr aline
aaltjuh ik zou er ff niet meer onnodig geld aan uitgeven meis,je kan echt beter wachten tot zaterdag ofzo,woensdag in elk geval
je hebt helemaal gelijk. heb er ook nog 2 van sensitest liggen. ik probeer het weekend wel weer te testen, tenzij ik ongi wordt. gr aline
als er in je banner staat dat je over twee dagen kan testen wanneer zou je dan weer ongesteld moeten worden?
heb je nog getest? probeer te wachten hoe moeilijk het ook is tot je NOD meid die is woensdag... En als je dan niet ongi wordt dan KUN je posi teste hoeft ook nog niet.. Er zijn testen die het eerder aan kunnen tonen maar inderdaad zonde van je geld, als ze het toch niet doen... ben benieuwd of je wel of niet getest hebt
in principe moet ik woesdag ongi worden, maar het zou ook wel eens vrijdag kunnen zijn, bedenk ik me net. Had vorige keer een cyclus van 30 dagen. en ik moet uitgaan van mijn langste cyclus, toch? Ik heb gewoon te vroeg gestest, denk ik. ik voel me gewoon beroerd, dus ik acht ik waag alvast een testje,m aar dat had ik misschien maar beter niet kunnen doen, want nu ben alleen maar onzekerder geworden.
ja inderdaad dan heb je zeker te vroeg getest ! ga uit van je langste cyclus ben je vrijdag nog niet ongi lekker testen meid en anders de volgende dag! we duimen voor je!