Heeft een te snel werkende schildklier gevolgen als je zwanger wilt worden? Kan het ook van invloed zijn geweest op het mislukken van mijn ICSI's? Weet iemand dit misschien? Liefs Marjo
Hi Muuske, Heb je een te snel werkende schildklier dan? Bel je arts en vraag het hem. Zou best kunnen hoor dat het tegen heeft gewerkt in je ICSI's. Maar ja ik ben geen arts. Gewoon bellen meid. Groetjes, Elvira
@ Elvira....yep ik weet sinds kort dat mijn ziek zijn te maken heeft met een te snel werkende schildklier en licht bloedarmoede. Maandag heb ik voor het eerst een afspraak bij de internist! Ben eens benieuwd! Zou toch jammer zijn als het daardoor allemaal mis is gegaan! Wens jou ook heel veel suc6! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
Wat fijn dat je iniedergeval weet, waarom je zo beroerd was. Gaat alles ook goed met je dochter? Ik heb wel eens gehoord dat meiden met snelwerkende schildklier en vruchtbaarheidsbehandelingen ook medicatie hiervoor kregen. Maar weet niet waarvoor dat nou was. Zou gewoon even bellen met de gyn, heb je iniedergeval antwoord en blijf je ook niet zo malen. Dank je wel voor het duimen. Nog een maandje en dan morgen we weer. Ik kan niet wachten. Groetjes, Elvira
@ Elvira....yep met me dochter gaat het lichamelijk redelijk, maar ze wordt prikkelbaar en depri. Wat wil je, een jonge meid van bijna 17! Ze heeft al teveel pech in haar jonge leventje gekend! Liefs Marjo
Ik denk dat dat wel invloed heeft. Ik heb een langzame schildklier (al zijn de waardes nogal eens verschillend) en dat leidt tot miskramen en onvruchtbaarheid zolang de schildklier niet wordt behandeld. Neem aan dat dat voor hyperthyreoidie ook geldt.
@ Anouk....bedankt voor je bericht. Het kan dus wel van invloed zijn volgens mij. Hoe heb jij het gemerkt dat het van invloed was? Liefs Marjo
Ik wist het niet maar omdat ik maar niet zwanger word, zijn we naar degyn gegaan. Die heeft bloed laten prikken en daaruit bleken mijn schildklierwaardes hypo te zijn. Toen vielen er veel puzzelstukjes op elkaar. Hypo zorgt voor mismraken en het feit dat het vruchtje niet goed kan innestelen. Afgelopen maandag bleken mijn waardes weer ietsje beter (goddank) maar het is nog steeds niet ideaal.
Deze vraag is ook bij de verloskundige gesteld. Gelieve je vraag maar één keer te stellen. Deze gaat dicht. Kwebbel