Hoi, Ik heb twee keer een iui gehad mbv puregon en pregnyl. Die twee keer had ik na respectievelijk 10 en 8 dagen spuiten mooie eitjes. Deze ronde ben ik al 13 dagen aan het spuiten, maar er gebeurt heeeelemaal niks in die buik van me. Ik spuit 75 eh. Morgen moet ik twee klikjes ophogen. Heeft iemand er ervaring mee dat het niet goed aanslaat terwijl het eerder wel aansloeg? Alvast bedankt voor reacties
Dat kan helaas, soms heeft je lichaam na verloop van tijd een iets hogere dosis nodig. Gelukkig kan de dosis opgehoogd worden en kan je lichaam alsnog gaan reageren. Je moet dus iets langer geduld hebben deze keer. Hopelijk snel een eisprong op komst, succes!
De afgelopen 3 rondes heb ik er ook last van dat ik laat reageer. Daarvoor maar 8 dagen 37,5eh gespoten en daarna deed 50eh ineens ook niets. Steeds op cd 14/15 op moeten hogen naar 62,5 of 75eh, omdat er niets gebeurde of eitjes en bms ineens weer waren ingekakt Na de ophoging reageerde ik wel weer ineens en heb ik een week later mn eisprong. Aankomende ronde start ik met 62,5eh, hopelijk reageer ik dan wel weer meteen.