Ik heb allerlei bijwerkingen van de Lutinus, maar ben ook heel erg moe. Dit staat niet in de bijwerkingen, dus vraag me steeds af, zou dit dan toch komen omdat ik zwanger ben? Mag woensdag testen... Meer mensen last van vermoeidheid en Lutinus gebruiken?
Tja, ook ik gebruik Lutinus en ook ik ben erg moe. Maarja, kan van de medicijnen zijn, de hormonen, zwanger... je weet het niet... Vind het overigens wel echt goor spul dat Lutinus... Wat een rotzooi heb je daarvan zeg... bah...
Hahaha moet erg lachen om je laatste opmerking. Is zeker waar zeg, wat een prut... En dat dan 2 weken lang, 3 x daags! Dus jij bent ook zo moe... Jij zit zeker ook in je wachtdagen hè. Erg hè die onzekerheid? Ik vind dit het ergste van het hele traject.
Jep ik ben ook aan het wachten. Heb op 1 december de tp gehad. Ja, vind die Lutinus echt rotzooi. Hadden ze dat niet even anders kunnen oplossen? Weet jij of, als je zwanger bent, je het dan nog langer moet gebruiken? Staat wel in de bijsluiter volgens mij.
Ik was zwanger na poging met Lutinus, hoewel het veel rotzooi geeft en mega duur is wil ik de volgende keer weer lutinus ipv utro!
als je zwanger bent moet je tot en met de 11e week gebruiken, dan naar het einde toe afbouwen middels een schema.
Ik gebruikte bij de vorige poging ook Utrogestan, maar had teveel last vd bijwerkingen. Mijn arts heeft het nog niet gehad over gebruik tijdens de zwangerschap. Had het ook gelezen in de bijsluiter.
Nee bij mij zeiden ze ook gebruiken torntje weken na de punctie. Maar dat is as woensdag al. En ik heb ook echt maar pillen gekregen tot dinsdag... Maandag toch maar even bellen hoe dit nu zit. Ik weet dinsdag nog niet of ik zwanger ben...
Ik mag woensdag testen. De arts zegt dat na 24 uur na gebruik lutinus is het uit je lichaam. Lutinus kan de test beïnvloeden. Maandagmiddag laatste pil
Hmm dat is voor mij nieuw.. Ik ben steeds doorgegaan. Heb overigens eerder dan de testdatum positief getest, dus dat zou jij dinsdag kunnen doen poema
@kate: hoe bedoel je? Ik mag van het ziekenhuis dat de toedeed, pas volgende week zondag testen. Dus morgen over een week. Mij tp was vandaag precies een dag geleden (1dec). Ik zit zelf te denken om vrijdag te testen (dus 13 dagen na tp en anderhalve week na punctie). Maar jij zegt dus nog eerder?