Luuf in bad?

Discussie in 'De lounge' gestart door kdvjuffie, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Weten jullie of Luuf voor de verkoudheid in bad kan? Ik kan het namelijk niet vinden op internet! En ben helaas de bijsluiter kwijtgeraakt :)

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    volgens mij krijg je het er heel erg koud van en kan je ook moeilijk weer warm worden. maar weet het niet zeker.

3. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Zou het niet doen meis!
    Luuf en Dampo zijn wel geschikt om te stomen, maar niet om mee in bad te gaan!
    Dan moet je echt SlaapZacht van Zwitsal hebben als je je meisje in bad wil doen met eucaliptus

5. Jel

Jel Niet meer actief

Het lijkt mij niet erg prettig om dit goedje in bad te hebben. Het komt dan natuurlijk op elk plekje van je huid, het is heel 'heet' spul. Dus ook in je geslachtsdelen en zo. Ik zou het zelf niet doen.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zou het ook niet doen, je mag het wel op je borst en rug smeren, maar als het 'daar' terechtkomt...auwww! (spreek helaas uit ervaring)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee idd als je het 'daar' krijgt doet het echt zeer! Heb het als kind eens gehad.. Had de zus van een vriendinnetje in ons bad gedaan en was niet prettig ;)

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een eucalyptus stoombadje van de etos baby lijn, dat werkt ook redelijk, hoewel ze nogsteeds door haar neusje heen leegloopt...

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Suusjuh, Daar is het ook voor, om het los te maken!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou bij mij was het dus omdat m'n vriend mij eens lekker had ingesmeerd met Vicks toen ik ziekjes was...en toen dacht me even lekker te gaan betasten. :D :)

Auwwwwwwwww!

11. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Haha sorry moest ff lachn. Zoiets had ik bij mijn vriend met tijgerbalsem. Eerst z'n schouders en toen vergeten m'n handen te wassen. Hij was niet blij met me... ;)

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Etos is idd een aanrader, ze zijn er hier net mee in bad geweest. Het heet stoombadje.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Haha ja achteraf kon ik er ook wel om lachen!

En ik heb het ook al eens andersom gehad, mezelf insmeerd met zalfje tegen spierpijn en daarna zonder handen wassen bij hem daar....
    Was hij ook NIET blij mee! (hij kan sowieso niet tegen dat soort zalfjes, wordt ie vuur en vuurrood...daar dus ook :) Voelde me wel schuldig.:) Maar daarna heeft hij mij dus 'teruggepakt' met de Vicks. :D)

14. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, moet ook wel lachen om die 'ongelukjes' met luuf en tijgerbalsem. Ik weet hoe het brand, moet er niet aan denken dat ik het spul tussen mijn benen zou hebben. Dat nieuwe Chilly spul lijkt me al teveel...

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.949
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik moet echt lachen om jullie luuf en tijgerbalsam ervaringen. Sorry, ik geloof dat het pijnlijk is. Vooral die tijgerbalsam. :D

Behalve dat het waarschijnlijk prikt, wordt het ook heel vies plakkerig. Ik zou het dus om die reden al niet doen. Ik heb het wel eens in een bakje om te stomen. Die plaktroep hoef ik echt niet in mijn badkuip.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Luuf is echt megasterk spul.

Ik heb het 1 keer bij mijn dochter opgedaan en ze gaat met haar vinger eroverheen en smeert het zo boven haar bovenlip. Het is dagen rood en schaal geweest. Zo zielig.

17. augustus

augustus Niet meer actief

ff off topic, maar wel een andere tip. Ik koop vaak die capsules met spul erin die je gebruikt om te stomen. Ik prik ze lek en doe wat op een doekje. Dit le ik in haar kamer. Werkt ook echt heel goed.

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij smeren wel eens luuf om de muur in de douche en dan de douche heet aan zetten, zodat het wat gaat stomen. Hebben we in overleg gedaan met de huisarts om op die manier te stomen bij ons zoontje

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat klinkt dan toch wel goed.. Slim idee.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

oeps:D:$

in de goude kooi had die jaap dat ook op zijn edele delen gesmeerd zolang hij in bad bleef koelde het een beetje zwam hij boven water was het niet te harde... hij had al niet veel volgens mij was er toen niets meer van over :D

Deel Deze Pagina