Ik kan ze nergens vinden! Heb alle speelgoedzaken in de buurt gehad. Gebeld naar speelgoedzaken in de omgeving. En op internet kan ik ze niet vinden. Heb het op 1 site gevonden ik dacht YES! Was het niet meer leverbaar! Wie weet waar ik ze kan vinden?
ik heb ze toen besteld via mijn broertje die werkt in een speelgoedwinkel, toen had bol.com ze, en top 1 toys en de toyschamp zit hier vlakbij die had ze ook dus misschien bij jou in de buurt ook!
bol.com heeft ze nu niet meer.. Had daar ook al gekeken! Verder zitten er hier in het noorden veel minder speelgoedzaken. ik heb er al heel veel gebeld!
Zitten er geen feestartikelen winkels in de buurt bij jou?die hebben vaak een groot assortiment.. WOEZEL EN PIP bij Tuf-Tuf! FEESTARTIKELEN VERSIERING Feestartikelen - Kids Art Company
Ik kan alleen een vlaggenlijn vinden: Vlaggenlijn woezel en Pip - De leukste webshop in baby en peuter artikelen - babykoffer.nl
Graag gedaan hoor!! Komt denk ik omdat ik op "vlaggenlijn" ging zoeken, dan krijg je meerdere resultaten. Op "slinger" vind je inderdaad niets.