Meisje is zo benauwd, afgezien van alle tips ben ik toch ook benieuwd naar jullie luuf ervaring. Op verpakking staat dat t pas voor baby's is vanaf 6mnd, is t dan zo sterk voor bijv oogjes ? Graag jullie ervaring.
luuf is vrij sterk en dit slaat op de kleine longetjes waardoor erg jonge kinderen erg benauwd kunnen worden.
Idd uitje naast het bedje. Heb je al geprobeerd te douchen met haar voor het slapen gaan lekker stomen. Succes ermee het is zo lastig als ze zo klein zijn he. Groetjes paula
Ja, die ui ligt er nu 3 dgn..en ook t bad word gedaan. maar was gewoon benieuwd naar de luuf ervaringen.. Heb ook zoutoplossing in dr neus gedaan, maar dat vind ik best sneu.
Als je kindje nog geen luuf op het lichaam mag, dan kan je bijv. een beetje in een washandje smeren en dit naast haar in bed leggen.
Ik hb t ook gedaan, maar echt mega dun met vaseline gemengd .. Ingesmeerd en weer afgedept zegmaar en op Ern heel klein stukje
Er zijn 2 soorten baby luuf en eentje mag wel vanaf de geboorte dus even goed zoeken bij de drogist. Dat bevat een bepaald bestanddeeld niet.
Ik heb het niet gedaan! Ons meisje had ook rond de 3/4 maanden een hele slechte periode qua neusverkoudheid en hoesten etc. Maar ik heb het met andere huis tuin en keuken middelen opgelost en geduld. 2 weken geleden weer zo erg, en toen pas aangeschaft. Het werkt erg goed maar ik vind hem ook sterk. Mijn dochter moet ook altijd even flink ademhalen en 'wennen' als ik het heb opgebracht. Ik zou het met jouw 3,5 maand dan ook zeker niet doen, maar goed dat is mijn mening en ervaring.
eeeh ik kreeg toen gewoon de babyluuf (oranje op het etiket) mee van de apotheek en die heb ik gewoon gesmeert omdat die dus speciaal voor baby's was. Wat je ook kunt doen is een beetje luuf in kokend water doen en dat schaaltje op de kamer van de baby zetten (maar ook dit was met de babyluuf)
Ik heb de doosjes er even bijgepakt: heel stom beide oranje De ene: Luuf baby jonger dan 3 jaar deze mag De andere: Luuf baby vanaf 6 maanden We hebben net aan beide potjes geroken en die vanaf 6 maanden is overduidelijk veel sterker
Vreemd van die luuf eigenlijk.maar dat verklaart waarom ik het bij de oudste wel kon gebruiken en de jongste niet. Had waarschijnlijk dan ook verschillende potjes te pakken. Maar bij ui moet je evengoed oppassen. Het mag wel maar dan moet je er niet teveel in snijden. Het gaat om te sterke geuren die teveel op de luchtwegen kunnen prikkelen en dat kan juist problemen geven.
Joh in mijn hoofd staat bij dat t vanaf 3 mnd mocht Maar m'n oudste hb ik t pas bij 8 mnd hoeven te gebruiken en jongste 3 mnd! Achja hij was niet benauwd alleen snotneusje En alleen voor t nacht slapen
Maar bij ui moet je evengoed oppassen. Het mag wel maar dan moet je er niet teveel in snijden. Het gaat om te sterke geuren die teveel op de luchtwegen kunnen prikelen en dat kan juist problemen geven.[/QUOTE] Uhu. Dat dacht ik juist van luuf.