Hallo allemaal, Wij zijn in verwachting van ons tweede jongen, onze eerste zoon heet Jake, we zijn op zoek naar een stoere naam die daar bijpast. Ook zou ik hem graag als tweede naam willen vernoemen naar mijn overleden moeder. Zij heete Honny, maar dan als jongens versie en lekker hip. Misschien hebben jullie ideeen ? 🤔 Alvast bedankt!
Gefeliciteerd! Misschien: Mick Dean Ryan Quinn Neil Colin Devon James Boy Liam Lewis Lenn Sonny Nick Honny ken ik eigenlijk niet als naam, waar is het van afgeleid?
Dank je wel!! Het is eigenlijk een naam die zij zichzelf heeft gegeven, haar echte naam is Lee-Ho. (Chinees) Het is ook lastig daar iets mannelijks van te naken..
Logan Jace Bradley Brandon Cullum Dean Julian Troy Tyler Dylan Boyd Mitch Mike Nathan Ethan Matthew Tanner Devin Brayden Caylen Maddox Jonathan Christopher Dominic Nino Donny Noah Jonny John Johnny
Ik vind Johnny inderdaad wel een duidelijke vernoeming naar Honny. Bij Jake vind ik de naam Vince goed passen.
Jake & Alan Alec Brent Bruce Dale Dave Dax Dean Ethan Evan Fender Joey Kay Lenn Lennon Liam Luke Nigel Owen Quinn Roy Ryan Shane Toby Tyler Vince
Lee betekend weiland of afgeleid van Leo dan betekend het leeuw Leon als 2e naam? Jake & Senn Leon Jake & Brent Leon Of Kyan Kian Vigo Duke
Dank jullie wel voor de namen. Johnny vind ik erg leuk, had nooit eigenlijk de vergelijking met Honny gemaakt, dus bedankt voor deze tip!!