Luuk* geboren na 15 wk

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Evaaatje, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Allereerst heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies van jullie mannetje,wat een verdriet zeg!
    Ik lees dat je alweer wil gaan werken volgende week? Mijn advies zou zijn,niet doen! Het is zo kort geleden,zo vers,neem je tijd om te rouwen... Toen we ons mannetje hebben moeten laten gaan(7jr terug) heb ik 4 maanden thuis gezeten,en achteraf bleek dat nog veel te weinig te zijn geweest,waardoor ik op de automatische piloot weer verderging,ook door de omgeving die dat verwachte van mij. Vorig jaar met een burnout geconfronteerd (nu wel weer op de goede weg) maar hier bleek dus ook dat ik het verlies van onze G* totaal niet verwerkt had. Nu weet ik ook wel dat ieder mens dat op een andere manier allemaal verwerkt,maar wil je behoeden hiervoor. Neem je tijd! Héél veel sterkte de komende tijd! Dikke knuf!
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Heel veel sterkte, wat vreselijk oneerlijk dat Luuk niet bij jullie mocht blijven :(
     
  3. kuikentjepiep

    kuikentjepiep Bekend lid

    30 aug 2014
    575
    2
    16
    Veel sterkte! Wat een naar verhaal.
     
  4. Evaaatje

    Evaaatje Actief lid

    17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net mijn werkgever alvast via de mail laten weten dat ik het nog een weekje wil uitstellen. We zouden eigenlijk morgen bellen, maar dan is hij alvast een beetje voorbereid. Ik ben ineens ook weer erg aan het vloeien, terwijl dat was gestopt. Vandaag is het een lastige dag. Moe en erg lusteloos...
     
  5. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Geef jezelf de tijd hoor!
    Als je weer aan het werk gaat zit je zo weer in de dagelijkse sleur.
    De ene dag lijkt het net alsof je de wereld aankan en de volgende dag weet je niet hoe je de dag moet doorkomen.
    Sterkte! Hoe gaat het met je man en andere kinderen?
     
  6. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon..
    maar ook heel veel sterkte met dit vreselijke verlies!
     
  7. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Heel veel sterke!
    Ik heb hetzelfde meegemaakt vorige jaar.
    We hebben wel as opgehaald en in huis staat het mooi in asdoosje.
    Bij haar werd wel zeldzame dna afwijking gevonden net als bij mij en mijn 1e dochter maar was geen doodsoorzaak.
    We hadden gewoon pech.
    Nu ben ik zwanger en ik kreeg GUO echo met 16wk voor geruststelling.

    Bij mij ging bevalling erg snel en ik was er na afscheid en fotos al thuis. Kreeg ook gelijk ruggenprik bij begin weeen. Tja ik was gewoon volgende dag gewoon zogoed als mij zelf normaal raar gevoel van ineens echt niet zwanger voelen en alles kunnen..

    Ik bloedde 3 weken gewoon zoals lichte ongi. Dan stop van 4 dagen niets en ineens 1-2 dagen erg veel. Maar ik had geen curettage dat scheelt..
    Sterkte!
     
  8. mamavjaquil

    mamavjaquil Actief lid

    26 apr 2015
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Luuk ,ik weet precies wat je meemaakt . Ik ben 23 april bevallen van onze zoontje jaquil was 14 weken zwanger en 2 dagen . En ik zie mij ook nog niet gaan werken hoor neem je tijd wat je nodig hebt om het te verwerken het is niet niks kan het zelf nog niet geloven .Vandag precies een week toen de ellende begon. Ik wil je heel veel sterkte wensen .Liefs Mamavjaqui .
     
  9. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Hoe gaat het nu met de evaatje?
     
  10. Evaaatje

    Evaaatje Actief lid

    17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de lieve reacties!
    Inmiddels heb ik weer drie weken gewerkt. Het valt me best wel tegen moet ik zeggen. Ik ben echt doodmoe en merk dat ik ook hormonaal nog niet weer mezelf ben. Weinig geduld, concentratie, etc...
    En aangezien ik juf ben, zit je er toch meteen weer vol in. Echt rustig aan doen is eigenlijk geen optie.
    Gelukkig heb ik nu vakantie en gaan wij met onze jongens twee weekjes naar Portugal. Even helemaal tot rust komen. Daar heb ik echt enorm veel zin in! Ik zie dat jij al bijna uitgerekend bent AnitaP! Spannend hoor :)
     
  11. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ja je bent ook erg snel aan het werk gegaan.
    Ben ook redelijk gauw toendertijd aan de slag gegaan, vond de afleiding wel prettig maar je merkt idd dat je nog lang niet alles bent.
    Geef je groot gelijk dat je nu lekker met je gezinnetje op vakantie gaat. Even weg van alles en iedereen. Hopelijk heeft Luuk straks een mooi plekje in jullie hart. Geniet van alle mooie dingen die je wel hebt!

    Ja klopt ben idd eind deze maand uitgerekend. Alles gaat tot nu toe goed maar spanning/onzekerheid begint wel weer te komen. Zal alles wel goed gaan etc.

    Fijne vakantie!
     
  12. Bodien

    Bodien Fanatiek lid

    15 mrt 2013
    1.483
    0
    36
    Wat erg voor jullie. De tranen lopen me al weer over de wangen. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan mekaar in deze moeilijke tijd. Veel liefs
     

Deel Deze Pagina