Na 2 strippogingen en een paar rommelige dagen, werd ik vrijdagnacht rond 3 uur wakker.. Daar waren ze weer, de weeen! Een stukje heftiger dan het gerommel de dagen ervoor, maar ik kon rustig mee puffend in bed blijven liggen en tussen de weeen door nog even slapen. Om 5 uur worden ze een stuk heftiger en komen ze om de 3 a 4 minuten. Ik maak mijn vriend wakker en vraag aan hem of hij het bad voor mij aan wil zetten. Na een uur is het bad eindelijk vol, maar zijn mijn weeen veelste heftig om ze zittend in bad op te vangen. Dan om 6 uur vind ik het ook tijd om de verloskundige te bellen, de weeen zijn zo heftig dat dit nieuw voor me is. Mijn eerste bevalling heeft dagen geduurd, maar de weeen waren niet zo heftig als deze weeen. Rond half 7 is de verloskundige er, ze begint vast wat spullen klaar te zetten en kijkt dan hoeveel ontsluiting ik heb. 6 cm! Dat gaat de goede kant op. Ze is wat vergeten dus rijdt nog even naar huis. Als ze terug komt belt ze voor de kraamhulp, zij is er rond half 8 en komt binnen op het moment dat mijn vliezen worden gebroken met 8 cm ontsluiting. Rond 7.50 voel ik ontzettende druk tijdens iedere wee en dus mag ik op bed liggen om zachtjes mee te persen bij 9 cm ontsluiting. Achteraf waren dat nog niet de echte persweeen en heb ik de eerste 2/3 weeen op eigen kracht geperst, wat niet heel fijn was. ( flinke bloeduitstortingen van mijn wangen tot op mijn rug! ) Maar al snel volgen de echte persweeen en is het hoofdje te zien. Wel is een kleine knip nodig om haar geboren te laten worden, maar daarna gaat het super snel en word er naar me geroepen dat ik mijn ogen open moet doen! Daar is ze dan!!!! Op zaterdagochtend 10-03-2012 om 8.25 uur ben ik bevallen van een prachtige dochter: Nina! Ze weegt 3660 gram en is 55 cm lang. Wat een vlotte bevalling en wat een prachtig gezond kindje! Wel word ik daarna afgevoerd door de ambulance omdat ik meer dan 2 liter bloed ben verloren. Een enorme domper na zo'n vlotte thuis bevalling. Voor mij is er dus nog een lange weg te gaan om weer de oude te worden.. Maar Nina doet het hartstikke goed!
WAUW!! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje NINA!! supermooie meid en mooie naam! geniet er lekker van samen!
onwijs gefeliciteerd met jullie prachtige dochter hoe gaat het nu met jou? sterkte met jou lange herstel en geniet van jou mooi meid Nina