Goedenmorgen, Onze zoon is nu al een week oud. Hij is echt een geweldig manneke, de bevalling ging heel snel (binnen de 5 uur was meneer eral) en ik heb zelf nergens last van. Hetgaat super. Onze zoon heet Rik woog bij zijn geboorte 3800 gram. Borstvoeding gaat ook heel goed, zolang ik maar de tijd ervoor neem! Hij is vanmorgen weer gewogen (een week na de bevalling) en zit al op 3750 gram, dus is al bijna aan zijn geboortegewicht, dat gaat dus de goede kant op. Vandaag de kraamhulp voor het laatst, dus vanaf vanmiddag moeten we het zelf gaan doen, maar we hebben er alle vertrouwen in. liefs fredje
Lieve lieve Fredje, Jeetje.....een zoon Rik! Van harte meid! Weet nog zo goed dat je net zwanger was...en nu is je wereldburgertje er al. Geniet van hem, maar dat komt wel goed denk ik. Heel veel liefs en knuffels, Elmo
Bedankt allemaal! Ik weet het inderdaad ook nog zo goed in het begin Elmo dat ik zwanger werd eerst die hormonen spuiten en nu is onze knul er! Zo leuk allemaal. En het is nu ook net of hij niet is weg geweest, maar er altijd is geweest maf hoor, terwijl hij nog maar 11 dagen oud is. liefs fredje