Dag allemaal, ik heb jullie hulp nodig. We hebben al een zoontje J.o.a.s. Ben nu 21 weken zwanger en we zijn eigenlijk zo goed als zeker al uit over de namen. Een zoontje gaat A.r.o.n. heten. Een dochter zullen we S.a.r.a. noemen. Nu is mijn vraag: wat vinden jullie van deze namen, passen ze mooi bij de naam van onze zoon? Hoe zou je de meisjesnaam schrijven: S.a.r.a. of S.a.r.a.h? En waarom? Hebben jullie nog andere suggesties eventueel? Alvast bedankt, ik zie uit naar jullie reacties!
Beide namen vind ik erg mooi! Ik zou Sara ook zonder H schrijven omdat het dan inderdaad net zoveel letters heeft als de naam van je zoontje.
Ik vind t veel en veel te bijbels, maar opzich past het wel. Persoonlijk zou ik dan Sara en Aron schrijven, dat maakt het nog wat vlotter
Mooie namen. Vind het ook prima bij elkaar passen. Ik zou voor Sarah gaan, omdat ik dat de schrijfwijze vind en mooier en meer af vind staan.
De naam van jullie zoon en de namen voor dit kindje doen vermoeden dat jullie houden van kort en duidelijk, gewoon geschreven zoals je het uitspreekt en vice versa. Als dat zo is zou ik voor Sara gaan zonder h. Het zijn niet namen die ik zelf zou kiezen en toch vind ik het mooie namen en allemaal goed bij elkaar passen! Eventuele ander suggesties. Ehm... Eva, Anne, Femke, Levi, Esra of Thijs.
Leuke namen! Ik vind Sarah mooier dan Sara. Dat laatste doet me denken aan een vrouw die 50 wordt haha. En inderdaad is het met 'h' meer af.
Bedankt voor jullie reacties!! Kan lezen dat de meesten van jullie voor S.ara zouden gaan. Dat is inderdaad heel mooi.. Alleen voor mijn gevoel is S.arah meer af. Maar... Bij S.arah met een h heb ik meer een meisje in gedachten met strikjes, en bij S.ara zonder h een wat stoerder meisje... Dus de afweging is: de naam echt compleet maken, of gaan voor het stoere en korte van 4 letters. (ik ben namelijk zelf niet zo van de strikjes, en ja, 4 letters vind ik wel heel mooi staan...) Daarnaast nog een vraag. Wat vinden jullie van de meisjesnaam L.oïs? Die naam hoor je ook bijna nooit, maar vinden we wel heel leuk.. Of is J.oas en L.oïs een beetje teveel van hetzelfde?
Loïs hoor je wel vaak hoor, denk dat deze naam heel hoog in de namenlijsten komt te staan dit jaar maar word wel minder gegeven dan Sara. Vind Sara liever en meisjesachtiger(Bij Sarah denk ik aan 50 worden) en Loïs lekker stoer en ondeugend.