sinds vandaag weten we dat we nog een zoon krijgen. we willen graag een stoere nederlandse korte naam. maar ik wil er graag 1tje die niet zo vaak voorkomt en die gewoon wat anders is. (iig hier in de regio) ik wilde wel bv hidde maar vl niet. nu vind ik douwe ook wel leuk. beide fries blijkbaar. of juul of loek etc. geen tim, luuk of joep.
Siem & Mees Siem & Abe Siem & Thijs Siem & Thom Siem & Wessel Siem & Jidde Siem & Sietse Siem & Rinse Siem & Jan Siem & Ivo Siem & Ico
fedde, mees en jidde en wout vind ik wel leuk. vl niet helaas. noud bij siem toen ook een optie maar was t net niet. teun staat wel oo t lijstje....maar heb slechte herinneringen aan een teun
Abel Arjen Arne Axel Bas Bernt / Bernd Cas, Casper Diede Dion Eelke Erik Ewoud / Ewout Floris Giel / Chiel Gijs, Guus Harm, Harmen Hein Hessel Jarne Jef Jelmer Jelt, Jelte Jens Jesper, Jasper Jesse, Jisse Jibbe Jim Jip, Job / Jop Joes, Joos Jonne Joord Jorik / Jorick / Yorik / Yorick Joris Jorn, Joren Jorre Jorrijn Jorrit, Jorrik / Jorrick Jur, Jurre Just, Justus Justijn Kai / Kaj Kars, Karst, Karsten Kees Koen / Coen Lars Lex Loet Maas Marijn, Marlijn Marnik / Marnick, Marnix Mart, Marten, Maarten Mats / Mads Mauk Maurijn Maurik Max, Maxim Merijn, Merlijn Mick Moos Niek Niels Olaf Olle, Ollo Onne, Onno Otto, Otte, Ot Pip Rein, Rien Remi Rens, Renze / Rense Roel, Roeloef Ron Stef Sten Tibbe Ties Tijmen Tijn Tijs / Thijs Tobe Twan Ward Wessel Wiebe Wout, Wouter
ben de naam nog niet tegekomen. ook de meeste niet echt wat ik zoek. zal ws toch zelf opzoek moeten haha. ik vind diede erg leuk maar die hadden we voor n meisje
Dies Tuur Duuk Teus Jins - Jint Mels Joek Rins Jent Luut Lou Jard - Jarn - Jars Faas Boet Nard Brinn Brent Stern Ted Scout / Skout Fenn Dim - Dem Tjerk Flint - Flinn Krijn Juup Kjeld - Kjell Laut Lev Nils Raaf Roef Tidde Joppe Jerre - Jedde - Jeppe Lasse Jelle Deddo - Dedde Melle Meddo Jorne Joene Renko Tiebe Wisse Ebbe - Ibbe Jimme Robbe Lume Mido Lude Rune Lode Ole
Ik probeer het ook eens : Jorn Duuk Tijl Wik Boet Kick Daaf Thijm Rink Luud Tjeerd Ralf Luit Jeen : Friese naam Rijk Brecht IJf : spreek eif Yf : spreef ief Gust Mink Lieuwe Tije - Teije : spreek Tei-juh Abe Taeke Pelle Ole Jouke Idse Okke Hauke Djurre Jonte Kerre
Mijn zoon heet ook s.i.e.m Wij krijgen een dochter maar dit was onze lijst voor een jongen: loek Douwe Roel max ivo Obbe Onne Owen Loe Abel Mauk Goos Rune wiebe olen Miel goes deem duuk Douwe Mink Lode
supersam....dat zijn dan nu idd wel mijn soort namen. ws blijft het douwe. ik vind hem wel leuk. nederlands en je hoort hem hier weinig. vl vind hem ook wel leuk. zo ging het bij siem toeb ook haha en helemaal happy met die keus. maar wil toch nog df rondneuzen heb immers nog een 15 weken iig.
Vind ties echt een naam die in dat rijtje namen past... Maar is al geopperd en vind je niet zo... Weet niet of deze namen al geopperd zijn, maar vind ik er leuk bij... Mees, Juul, Guus, Daan
Had ik ook. Voor ons zou een jongen waarschijnlijk loek worden omdat beste vriendje op kdv Douwe heette en die mistte hij verschrikkelijk, omdat douwe naar school ging. Bij de eerste bleven we ook doorzoeken naar leukere namen en op een gegeven moment voelde ik dat t uiteindelijk toch s.iem zou worden. Nu had ik een lijst gemaakt van elke naam waarvan ik dacht: die is wel leuk.steeds erbij geschreven en verder niet meer naar gekeken. Zo kwam de lijst die ik al gaf. Als je over een tijdje weer kijkt kun je zo strepen tot er paar overblijven. Veel succes met je zoektocht, ik hoop dat er nog een WoW gevoel komt