Hoi! Wij hebben al een meisje en een jongen en ik ben nu net zwanger onze derde! Hoera! Super gewenst! Ik heb eigenlijk alles bewaard qua kleren, dekentjes, wippers etc. En dus van beide geslachten. Wat kochten jullie nog bij voor de derde? Uiteraard krijgt deze baby een 'eigen' eerste pakje en we moeten een wiegje kopen, die hebben we niet meer. Ik ben benieuwd!!
Een draagdoek, gewoon omdat ik dat leuk vind. Niet omdat ik die niet heb kuch kuch... dat is het wel. Tzt een dooppak of jurkje en wel een eerste pakje gekocht. Verder niets nodig. Kleertjes kreeg ik, want net zelf opruiming gehouden. Co-sleeper en wasbare luiers zijn nog volop aanwezig en in gebruik. Box nooit gebruikt. Misschien nog een bedje voor beneden maar ik schat in dat deze beeb ook in de draagdoek gaat slapen
Een eigen draagdoek krijgt deze baby zeker, mooie aanvulling op mijn stash haha Ik moet eens gaan nadenken over wasbare luiers, heb ik bij de andere 2 niet gedaan, maar denk er nu wel over. Een box vind ik wel handig aangezien we een hond hebben. Ben benieuwd of anderen nog leuke tips hebben!
Gefeliciteerd Ik vond opnieuw kleertjes shoppen ook weer leuk! En we hebben een nieuwe maxi Cosi gekocht (de oude was al lang in gebruik geweest en wel aan vervanging toe) Verder wat nieuw beddengoed (omdat we dan twee kinderen in een ledikant zouden hebben; de middelste slaapt ook nog in ledikant). Nieuw boxkleed was ook geen overbodige luxe. Verder twee fijne hogere stoelen voor de oudste twee (aan de eettafel) zodat we nog maar 1 Tripp Trapp nodig hadden. Scheelt weer ruimte. Nieuw matrasje voor de wieg. Was achteraf eigenlijk ook niet echt nodig geweest trouwens.
Oh ja een draagdoek! Die had ik nog nooit gebruikt. Eerste maanden een ringsling gebruikt en daarna een mei Tai. Jongste is er helaas nooit echt heel erg fan van geweest
Wat nieuwe kleertjes, een derde Trip trap en een nieuwe luiertas. Volgens mij was dat het. Het meeste hadden we (gelukkig) nog.
Zo'n triptrap babyschaaltje. Bij de andere twee steeds de wipstoel op tafel gehad, maar dat ging echt niet meer passen nu En een paar nieuwe kleertjes waar hij meteen niet in paste omdat hij veeeel groter bleek Gefeliciteerd trouwens! Een derde is fantastisch!
Ik ga wat nieuwe kleertjes kopen (al mee begonnen ). En een extra tripptrapp erbij, want de andere twee zitten nog in hun eigen stoelen. Verder niet zoveel nodig geloof ik. Dus dan is het meer als ik wat leuks zie dat ik het ga kopen .
Ik heb tot nu toe nog niets gekocht op 1 boxpakje, romper en truitje na dan ik heb ook een meisje en een jongen maar heb geen kleding bewaard. Mijn dochter is van 2008 dus mocht dit een meisje worden dan was die kleding echt veel te oud geweest en van mijn zoontje heb ik bijna alles verkocht op de rommelmarkt of markplaats. Dus voor mij word het kleding shoppen nu willen we het geslacht niet weten dus dan heb je maar een beperkte keuze aan kleding. Ook wil ik een nieuwe maxi cosi en kinderwagen want deze zijn ook gekocht in 2007 mag ook van marktplaats oid. Ik heb er ook helemaal nog niet voor gekeken en ben er ook nog niet echt mee bezig.
Nieuwe commode en kledingkast, want de anderen waren nog in gebruik. Nieuwe kleertjes, wilde namelijk dat de baby niet alleen maar in 'afdankertjes' zou liggen. Extra triptrap stoel. Verder niet zoveel geloof ik.
Een nieuw kamertje, boxkleed, kleertjes enz. Ik had veel weggedaan al, wilde eerst geen 3e meer maar toch mezelf bedacht
Ik heb de kleertjes niet bewaard, dus ik mag straks shoppen! Verder hebben we het meeste nog wel, maar de newborn set op de Tripp Trapp moeten we opnieuw aanschaffen. En ik wil toch eens een draagdoek proberen. Verder wat kleinere dingen als hydrofiel luiers en spuugdoekjes.
Grappig hoe verschillend! Leuk al die antwoorden! Een stokke moeten we even over nadenken. De oudste is dan bijna 4, dus op zich kan die dan ook wel op een gewone stoel misschien... even tzt bekijken!
alles...nieuwe kinderwagen..nieuwe babykamer en kleren haha Ml wilde geen 3e meer, daar had ik me bij neergelegd. Alles verkocht of weggegeven en een half jaar later wilde hij ineens wel
Wij hebben bij de derde een tweede ledikantje gekocht. Onze tweede lag nog in het ledikantje. Twee commodes hadden we tien al. Uiteindelijk heb ik bij de derde veel kunnen kopen: het was een jongen na twee meiden
Hier kan de oudste eventueel ook wel zelf zitten, maar ik vind al die kleuren tripptrapps zo leuk staan. Bovendien een excuus om toch nog iets nieuws te kopen
Ik heb jij mn derde een andere kinderwagen gekocht (tweedehands) de oude doorverkocht en meer dingetjes die Ik bij mn andere twee niet gekocht had omdat ik twijfelde of het wel nodig was. Zoals een duurder wip stoeltje, gekleurde avent flesjes, een knuffel met hartslag, een nieuwe luxere luiertas en nieuwe rompertjes. En nieuwe dekentjes, gekleurde spuugdoekjes.En een nieuwe duo wagen, die was wel nodig!
Ik heb alles van de eerste twee bewaard en heb tot nu toe alleen een nieuw matras voor het ledikant gekocht en wasbare luiers. Ik wil nog wel wat nieuwe kleertjes kopen maar heb eigenlijk niks echt nodig.
Dingen die wij voor komende baby hebben aangeschaft: Wasbare luiers en billendoekjes Hydrofielen (want oude bij mijn zus) Badje (kinderen vonden dat de baby wel in bad moet) Paar kleertjes en wat rompers (blijft toch leuk om kleertjes te kopen, meeste gekregen van vrienden en zus) Ladekast (oude commode ging stuk bij het demonteren paar jaar terug) Wat andere dingetjes als aankleedkussen, badcape, omslagdoek, dekentjes en hoeslakens. De grote dingen als kinderwagen, box, maxicosi hadden we allemaal bewaard en uitgeleend. Ledikant krijgen we van vrienden, die hebben eentje over.
Hier ook alles weer gekocht. 3e zat niet in de planning (Nu heel erg blij mee...) Heb ook wel veel van marktplaats enzo gehaald.