Jullie Mening: Kan Deze Combinatie (Pimpen Bugaboo?!)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ise Bo, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het zoeken naar een leuke kap voor het pimpen van mijn Bugaboo. Nu is mijn vraag: Vinden jullie dat de kap die op de site hieronder staat, op de bugaboo van hieronder past of vinden jullie deze qua kleur er totaaaaaaal niet bij passen?

Misschien eventueel met een voetenzak alles weer mooi passend maken, maar je blijft natuurlijk een de zandkleur zien van de bekleding ook.

Graag jullie advies, mening!? Ik ben immers helemaal weg van de kap, maar wil alles wel een beetje mooi bij elkaar hebben staan!

Bugaboo Cameleon Zonnekap en gordelbeschermers set Strawberry Shortcake - VM Baby

Liefs, Ise Bo

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Doen orginele schattige combi!

3. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Thanks voor je reactie!

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Uhm eerlijk, nee ik vind het echt voor geen meter bij elkaar passen... Sorry! Maar als jij het mooi vind moet je het natuurlijk gewoon doen.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ook ik vind het niet zo'n denderende combi maar als jij het wel mooi vind zou ik het gewoon doen!!!
    jij moet er immers altijd tegenaan kijken en het mooi vinden...
    (bij het zoeken van een kinderwagen, kinderkamer ed kom je altijd wel iets tegen wat je niet mooi vind... )

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk dat het bij de bak nog wel gaat maar bij de buggy vind ik het niet mooi

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Als je het mooi vind zou ik het gewoon doen. Ik zelf persoonlijk hou hier helemaal niet van. Qua kleur kan het best hoor.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

qua kleur kan het wel..

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Excuses maar ik vind het persoonlijk ook niet passen. Maar he wie ben ik ... geen bugaboo fan en ook niet van het figuurtje wat er op staat. Zoveel mensen zoveel wensen. Hoop dat je iets aan mijn mening hebt wil je namelijk niet kwetsen.

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hmmmm nee mijn smaak is het ook niet. Vind het iets te druk....maar als jij het wel mooi vind, moet je het natuurlijk gewoon doen.

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Lekker doen wat je zelf mooi vindt, anders zou iedereen met dezelfde kinderwagen lopen... ;)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Eerlijk gezegt vind ik het vreselijk.
    Maar je moet doen wat je zelf mooi vindt.

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nee, mijn smaak is het absoluut ook niet, maar ook qua kleur combi vind ik het niet mooi.
    Ik weet ook niet of dat er ook wel eens door je man/vriend geduwd moet worden? Wat vind die er van?

14. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan het wél qua kleur??? Daar twijfel ik juist aan. Als de basis van de bak namelijk donkerbruin was geweest, had het zeker gekund. Maar aangezien deze camel is...... vraag ik mij af of dit een beetje kleurt bij de kap. (nu kan ik alles alleen van plaatjes af zien, dus das een beetje lastig).

Als het qua kleur kan zou ik zeggen: doen! De rest is namelijk persoonlijk qua smaak en over smaak valt niet te twisten ;)

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    En idd niet onbelangrijk.... wat vind je man/vriend ervan? Als die het ook mooi vind, moet je het doen ;)

16. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het qua kleur wel zou passen, maar vind het net als de meeste niet echt een geweldige combinatie voor een kinderwagen. Als het nou op de babykamer was ofzo had ik het wel leuk gevonden. Maar voor een kinderwagen....nee niet echt.
    Maaaarrr als jij het wel leuk vind, gewoon doen!!! Is jullie kindje, jullie kinderwagen! Hebben wij niks mee te maken.

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nee ook niet mijn smaak... Ik vind het mooier als je gewoon een rustige kinderwagen heb... Ben niet zo van dat drukke en wat ik meer dames al zie vragen: Wat vind je vriend er eigenlijk van? Als jullie het beiden heel mooi vinden dan moet je het natuurlijk gewoon doen! Het zou mijn smaak niet zijn!

18. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Als je het zelf echt mooi vind doen maar ik vind het echt niet mooi en hier zou mijn man echt nooit mee gaan lopen.
    Weet nu al zijn opmerking "wandelende kermis attractie"

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou het zelf niet zo snel doen.
    vind de combi niet echt mooi.
    Maar dat komt omdat ik het te druk vind!
    ik vind al snel verschillende kleurtjes bij mekaar veel te druk....

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het is absoluut niet mijn smaak, maar qua kleuren kan het wel. Als je het mooi vindt moet je het doen natuurlijk, maar zou wel even overleggen met je man voordat hij weigert achter de kinderwagen te gaan lopen ;)

Deel Deze Pagina