Hoe lang past een baby in maatje 1 van Pampers? Ik heb daarvan een klein pak (28 ) en een stapeltje dat in de Blije Doos zat. Zou ik daarvan meer moeten halen? En wat is het verschil tussen Pampers Baby Dry en New Baby? Van die Baby Dry zitten er mooi 10 meer in een pak!
Ik geloof dat ik twee pakken van maatje 1 heb opgemaakt. Met 1 pak kan je best een paar dagen vooruit, tegen de tijd dat ze op zijn kan je man makkelijk even een nieuw pak halen. Het verschil in Pampers Newborn en Babydry is dat Newborn beter de dunne ontlasting, wat pasgeborenen hebben, kan absorberen dan Babydry. babydry ging ik pas gebruiken toen de baby wat dikkere ontlasting kreeg.
Erg afhankelijk van hoe groot je kindje is: wij hebben nr 1 luiers maanden gebruikt, dochter was maar 2,2 kg dus.... Maar een nieuw pak plus wat extra uit blije doos heb je niet binnen paar dagen op dus zou het gewoon aankijken en dan na geboorte pas bijkopen!
Hier ook denk ik wel 2 maanden met nr 1 gedaan... Ligt er erg aan hoe groot je kindje is. Nr2 weer heel kort gebruikt bijvoorbeeld, en nu al weer tijden in nr3.
Oja, New Baby is speciaal voor pasgeboren babies, vanwege dunne ontlasting. Volgens mij is Baby Dry pas vanaf nr2 te koop.
hier hebben we 6 weken maat 1 gebruikt 7a8 verschoningen per dag daarna 4 pakken new baby 2 gebruikt toen over naar baby dry 3 en daar zit hij nu nog steeds in.hij is nu 7300 gram hoe groot word de kleine geschat?dat is natuurlijk ook afhankelijk van de maat pampers.ik zou wel new baby kopen anders kun je bij elke poep luier een set nieuwe kleding aan trekken meer haal niet teveel maat1 hoor. mocht je te kort hebben moet ... maar bij gaat halen
wij hebben 1 pak nummer 1 gebruikt, daarna 1 pak newborn nummer 2 en nu nummer 2 babydry. Gewoon omdat er daar idd meer inzitten en ook goed werken hoor!!! moet er natuurlijk wel bij zeggen, dat onze kleine 4,5 kg woog
Je hebt nu genoeg op voorraad. Als je alvast wat luiers wilt kopen in de aanbieding, dan zou ik maat 2 kopen van new baby (nu aanbieding bij Etos). Je weet namelijk niet van te voren hoe groot je kleintje is, maat 2 zal hij/zij altijd inpassen of ingroeien. Ik zelf had 2 kleine pakken maat 1 op voorraad voor de geboorte en uiteindelijk hebben we er nog +/- 4 bijgekocht.
Ik heb 5 weken maatje 1 gebruikt. Nu sinds een paar dagen over op maatje 2. Ik gebruik de kruidvat luiers en die bevallen heel goed!
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe groot je baby is en welke goed passen bij je baby. Wij hebben zo'n 20 stuks Newborn met plasindicatie van Pampers hier liggen. Mochten we wat anders nodig hebben dan zijn we gauw bij de supermarkt (aan de overkant). Ga nu nog niet hele ladingen aanschaffen, aangezien je nog niet weet welke je prettig vind.