Ik kan er maar weinig over vinden, maar ik voel deze middag steeds in mijn zij, soms zelfs iets meer naar de rug als naar de buik, een vaak terugkomende "trilling/schok". Kan dat je kleintje zijn bij bijna 19 weken zwanger. Nu weet ik dat ze ongeveer 22 cm zijn, maar aangezien mensen ze meestal voor lijken te voelen, vroeg ik me het af.
Placenta zou aan de voorzijde moeten liggen volgens de laatste echo. Ook daar voel ik haar, maar nu zit ze dat echt al een hele tijd in mijn linker zijde.
Ja dat kan zeker ik was 16 weken toen ik het voor het eerst voelde ook aan de zijkant en dat begon met een beetje kietelen in me zij. Als je op je zij gaat liggen en je hand er rustig en voorzichtig oplegt en goed concentreerd kun je de baby ook voelen. Ik voelde het heel goed met me 18 weken zwangerschap. Nu inmiddels 38 weken zwanger
Ik voel ook al vanaf 18 weken ongeveer onze meid aan de zijkant. Ik heb ook een voorliggende placenta.
Kan heel goed. Ik voelde m'n laatste ook vooral daar. Later zag je daar dan ook echt bobbels uitsteken enso.
Ja dat kan zeker! ik voel 1 van mijn meisjes soms in mijn zij en ind die ''trilling'' dan ligt ze dwars met haar hoofdje bij je navel en de voetjes in je zij (gezien op de echo) en ik heb een maagverkleining en daar is precies waar de nietjes zitten lekker gevoelig dus