Nesteldrang...nu al??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beauty2012, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Heee meiden:)

Af en toe word ik echt gek van mezelf.....
    22 weken zwanger en het lijkt erop dat ik nu al nesteldrang heb:)
    Mijn man vind dat ik rustig aan moet doen en nog alle tijd heb maar voor mijn gevoel moet NU de babykamer al klaar zijn en de slaapkamer van ons dochtertje wil ik ook NU afmaken.
    Vorige week al veel babykleertjes gekocht en nieuwe spullen gekocht. Ik denk steeds alles al te hebben maar dan schiet me toch weer iedere keer iets in mijn gedachten dat ik misschien ook nog wel nodig heb straks.;)
    Ik word er af en toe zelfs helemaal gestrest van als ik eraan denk wat er nog moet gebeuren.
    (zoveel is dat in werkelijkheid niet, maar in mijn hoofd wel;))
    Ben de kasten al flink aan het ordenen zodat de kraamzuster alles makkelijk kan vinden.
    Ik wil gewoon alles tip top in orde maken zodat ik me daar in de kraamweek niet meer druk om hoef te maken.
    Pfff wat kan een mens zich druk maken:):p
    Hebben jullie daar ook zo'n last van? Ik kan beter zeggen dat mijn man er vooral last van heeft haha

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Het is niet raar hoor, komt veel meer voor. Ik heb er momenteel ook meer last van maar moet eerst uitzieken voor ik als een malle alles nog eens ga schoonmaken. :p
    Misschien helpt het voor je om op te schrijven wat je nog moet doen of nog moet kopen. Dat geeft bij mij wel echt rust, en als me nog iets te binnen schiet schrijf ik het erbij. :)

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik heb t ook erg gehad (wel ietsje later dan jij). Wat ik als tip wil geven is : probeer jezelf wel een beetje in te houden zodat je alle dingetjes kan verspreiden over alle weken dat je nog moet. Ik ben nu met verlof en alles is tot in de puntjes klaar, kleertjes hangen gewassen in de kast etc. En dan zit ik thuis van: goh en nu? :D

4. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    De kamer afhebben vind ik geen nesteldrang hoor.

Ik en mijn vriend hadden met 17 weken al de kamer staan, alleen echt de kleertjes en beddengoed enz nog niet.

Maar dit is ook zo omdat mijn moeder al met 27 weken in het ziekenhuis lag en me vader en zijn zus alle laatste dingen moesten regelen.

Ik wil zelf alles graag al staan voordat het me ook overkomt. Je weet nooit wat er gebeurt

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja ik denk dat ik in mijn verlof ook niks meer hoef te doen als ik zo door ga;)

De tip om alles op te schrijven wat nog moet vind ik wel een goeie. Dat geeft ook wel meer rust denk ik.
    Verder heb ik altijd al wel dat het huis netjes en schoon moet zijn, maar dat is ook erger geworden de afgelopen weken..

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    De kamer van de baby staat al lang hoor;) die is nog niet weg geweest want die staat er nog van ons dochtertje die nu een nieuwe kamer krijgt.
    Wel ben ik het wat gaan opknappen en aanpassen met wat nieuwe spulletjes.
    De kast is al zo goed als ingericht voor ons kindje met kleertjes, doeken,dekentjes, en noem maar op...

Deel Deze Pagina