Luvion Essential met korting kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Catmommy, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik houd al maanden websites en dergelijke in de gaten voor de Luvion Essential, ook aangemeld voor diverse nieuwsbrieven. Maar tot nu toe nog geen succes, hij valt zelfs buiten de actiedagen bij de wehkamp die nu aan de gang zijn.

Heeft iemand enig idee of er bij bol.com, wehkamp, coolblue, babydump of waar dan ook nog leuke kortingsdagen of actiedagen komen? Misschien black friday 25 november?

We hebben nog wel even de tijd maar tips zijn altijd welkom!:)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hij is al erg scherp geprijsd tov andere camera babyfoons.. In februari/maart weer mama mazzeldagen, dan kun je sowieso op 1 artikel 10% korting krijgen. Maar dat is te laat denk ik? En weet ook niet of ze Luvion bij de prenatal hebben..

Al met al, wij hebben de babyfoon ook. Nu met 2 camera's en ben er wel heel tevreden over. Het beeld is erg helder en duidelijk.

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb de mijne op Amazon besteld (.de) daar was die iets goedkoper. :)

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Op amazon.de is ie helaas niet goedkoper meer. Ik zie dat hij nu bij een Nederlandse shop voor 139 staat.

De prenatal had m niet met de afgelopen mama mazzeldagen en nu nog steeds niet, maar denk dat die ook te laat komen:D

Nou ja we zoeken rustig verder, ik hoop eigenlijk op een leuke actie bij bol.com, ik heb daar nog zoveel cadeaubonnen van liggen!

Deel Deze Pagina