Luvion essential of grand elite?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door faylin, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Weet iemand het verschil tussen de babyfoons Luvion Essential en Luvion grand elite? Er zit een behoorlijk prijsverschil tussen, maar ik kan dus geen verschillen ontdekken.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #2 Klaartje863, 31 okt 2014
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
    Toevallig hebben wij ook naar beide zitten kijken.

Bij babypark heb ik naar de verschillen gevraagd. Ze verschillen bijna niets van elkaar.

De essential heeft een andere camera, deze zou steviger/beter zijn. En de grand elite wordt het schermpje automatisch ingeschakeld wanneer er geluid wordt gedetecteerd. Het schermpje van de essential staat dus constant aan.
    Ook kan in de grand elite een sd-kaartje om op te nemen.

Edit: ik zie nu dat de essential ook de functie heeft dat het beeld uit gaat wanneer er niets gebeurt.. In de winkel zijn ze blijkbaar ook niet helemaal op de hoogte;)

Wij hadden ook nog geen keuze gemaakt, maar ik denk dat het dan toch de essentail zal worden.

3. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dan ga ik ook maar voor de essential. Bij Bol.com is hij trouwens goedkoper dan ook de meeste andere sites.

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hier de essential in gebruik!
    Bevalt zeer goed!
    Maar net als bij alle andere luvions is de batterij wel snel leeg! ;)

5. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik heb dus de luvion essential besteld. Maar ik vind het toch tegenvallen. Ik heb voor onze oudste dochter al een luvion grand elite en dat beeld is toch echt veel scherper en duidelijker. Het beeld van de essential is donkerder en minder helder. Dus ik stuur hem maar weer terug.:(

6. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Wij hebben de grand elite en deze bevalt ons goed. We hebben het schermpje standaard op zwart staat, tenzij uk veel beweegt of geluid maakt. Je kan het schermpje wel de hele tijd aan laten.

Qua batterij kan ik er nu nog niet zo veel over vertellen, want uk ligt ook nog veel in de box beneden of ik ben zelf boven bezig aan het rommelen, dus we hebben 'm nog niet zo veel aan.

Deel Deze Pagina