Er staat nu in de folder van de Hema een goede actie voor billendoekjes. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb de sensetive voor mn oppaskindjes en vind ze prima. Voor mn eigen kids gebruikte ik meestal kruidvat of soms natusan. De gewone van de hema vind ik stinken dus vandaar dat ik die niet neem. Afgezien van de geur oom prima doekjes.
Ik heb altijd de gewone van de hema. Ze werken prima, gebruikte ze voor de oudste en nu voor de jongste ook al bijna3 jaar.. De geur vind ik ook prima. Maar mijn zusje heeft een ander merk en die vind ik stinken, terwijl zij de hema vindt stinken. Dus meningen verschillen daarover
Ik heb ook altijd de sensitive variant na verschillende merken geprobeerd te hebben. Deze stinken niet, niet te nat en niet te droog, prima doekjes. De gewone heb ik nooit geprobeerd.
Wij gebruiken nu de gewone Hema doekjes in de paarse verpakking, in het begin gebruikten we de sensitive (witte verpakking). Bevalt prima!
Idd, iedere neus is weer anders. Hoor ook vaak dat mensen die van kruidvat vinden stinken. Op dit moment vind ik bijna alles stinken dus ik ben niet objectief meer. Volgens een vriendin van mij zijn ze zonder aanbieding de goedkoopste. 3voor euro en 6voor 6euro.
Ik was er niet zo'n fan van. Kreeg ze moeilijk uit de verpakking en vond ze iets te droog. Ben wel erg fan van de etos billendoekjes! Die zijn trouwens ook in de aanbieding.
Ik vind die van de hema ook stinken, maar met de doekjes opzich is niks mis. Dus als je de geur niet vervelend vind is dat een prima keuze. Ik ben zelf fan van de etos doekjes. Ook qua prijs/kwaliteit als je erop let ze in de aanbieding te kopen.
Ik had die in de witte verpakking in huis gehaald tijdens de zwangerschap. Bleken alleen in gebruik erg vervelend, constant meerdere doekjes die aan elkaar vast bleven zitten. Dan gaat zo'n pakje wel extra hard.... En het is irritant. Nu doekjes van de Action in gebruik, daar geen problemen mee.
Wij hebben ze altijd, prima doekjes. Elke soort doekjes heeft z'n voor en nadelen, ik ben niet zo moeilijk. Ze plakken wel eens aan elkaar, het pakje scheurt wel eens, tsja... Dat heb ik bij andere merken ook wel gemerkt. We zijn deze gewend
ik had jaren Sensitive, tot ik een keer Hema heb geprobeerd. Ben helemaal om. Ze hebben trouwens ook oliedoekjes bij de Kruidvat, daar maken ze NOOIT reclame voor, maar die zijn fijn zeg!!!