Wij zijn aan het kijken naar een babyfoon met camera en twijfelen op dit moment tussen de Luvion Grand Elite en de Luvion Prestige Touch. Heb jij 1 van deze babyfoons? Wat is jouw ervaring?
ik heb de prestige touch en ik vind hem heel erg fijn. Ik kan goed zien wat de kinderen aan het doen zijn. Handig want als ik zie dat de baby wakker aan het worden is dan kan ik mooi het flesje alvast klaar maken. Ik vond het beeld mooier en groter dan bij de elite.
Hier de Grand Elite en ik kan niet zonder. Ik ben erg blij dat ik kan zien wat hij doet, wanneer hij bijna wakker word, als hij verkeerd ligt etc etc. Ben geen dag ontevreden geweest.
Wij hebben de prestige touch (eigenlijk is het niet echt touch, beetje misleidende naam) De grand elite heeft véél beter beeld. De prestige touch is veel uitgerekter en korreliger, maar wij hebben hem gekozen vanwege het grote scherm. Aan de quad functie op de prestige touch heb je niet veel. Je kunt san bijv wel 4 kamertjes langs elkaar zien in 1 beeld als je 4 camera's zou hebben, alleen dan ondersteund hij geen geluid wat juist het doel is van een babyfoon, erg dom dus. Als je niet perse een groot scherm nodig hebt zou ik zeker voor de grand elite gaan
Hier ook de grand elite! Ideaal! Geluid hebben wij alleen bijna nooit aan staan, en zodra ze geluid maakt gaat het scherm aan (hebben wij zo ingesteld) En dan kan ik meteen kijken wat er is, zonder dat ik er meteen heen loop. En hij is niet al te groot maar wel heel duidelijk!
Wij hebben ook de grand elite, met 2 camera's. Bevalt prima, alleen vind de muziek erop erg "blikkerig" klinken, en gebruik het daarom ook niet. Mijn schoonmoeder kan niet met deze babyfoon omgaan, dus bij onze dochter ook nog de luvion deluxe 100 staan (geen beeld). Toch is deze gevoeliger voor geluid, en slaat eerder aan.