Luvion Grand Elite

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Martini, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi!
    Wij overwegen de Luvion Grand Elite aan te schaffen met een extra camera erbij.
    Waar ik echter niet helemaal achter kan komen is of je op het schermpje dan de 2 camera's tegelijk kunt bekijken of dat je moet switchen tussen de 2 camera's.

Is er iemand die mij dit kan vertellen?

Alvast bedankt!

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoi , ik heb hem en ja je kan naar twee kindjes tegelijk kijken maar dan werkt het geluid niet , dat kan alleen als de camera schakelt tussen de twee beelden.

3. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Ok, dankjewel voor je reactie!
    Ben je verder tevreden over de babyfoon? Vind je hem bijv. prettig in gebruik?

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij hebben de Luvion (maar dan met één camera) en hij bevalt érg goed! Ik heb eigenlijk altijd het geluid uit staan en de zoomfunctie aan. Als onze kleine huilt, hoor ik het vrij snel en de geluidsmeter aan de zijkant slaat uit. Goed beeld en gaat ook op de batterij lang mee. Ik zou niet meer zonder kunnen :)

Wij hadden hem trouwens gekocht bij de babydump. Met een maand of 7-8 begon de batterij krom te trekken, dus contact opgenomen met de baydump. Zij hebben onze vraag doorgestuurd naar Luvion en het bleek een probleem te zijn van een bepaalde lijn. Ik kreeg binnen 1 dag van de babydump te horen dat we kosteloos een nieuwe batterij kregen i.v.m. productiefout en nog 1-2 dagen later hadden we hem al in huis. Ook goede ervaring met de service van zowel Luvion als de babydump dus :)

5. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wij hebben hem ook ben tevreden maar bij bepaalde gebouwen is het bereik niet zoals gezegd en valt hij soms weg.. bij ons thuis echter geen probleem en daar bevalt hij prima , bij mijn ouders moet echt de antenne uit staan en er moeten niet teveel muren enz.. tussen zitten.

Deel Deze Pagina