Ik heb een vraagje over de welbekende goedkope Ikea kinderstoel ANTILOP Kinderstoel met veiligheidsriempje - IKEA . Ik was laatst bij Ikea Groningen om een nieuwe te kopen, want onze 'oude' ziet er niet mooi glimmend meer uit, kan die mooi naar opa en oma... Maar ze lagen niet in het schap, wel de rode en blauwe, maar die wil ik niet want die vind ik niet mooi. Ik vroeg het aan het personeel en hij zei dat ze even eruit zijn, omdat ze binnenkort 'anders' verkocht gaan worden, namelijk met de poten er apart bij of zoiets... Maar wanneer dan? Weet iemand dat? Ik blijf bij alle filialen maar zien dat het niet op voorraad is. En ik wil echt een nieuwe, niet via mp of zo... En het is er nu dus sowieso al een paar weken uit. Wie liep hier ook tegenaan?
Lief van je, dankje. Maar als ik de beschikbaarheid kijk op de site bij filiaal Breda, geeft ie ook aan dat ze niet op voorraad zijn. Ik was benieuwd of iemand hier weet wanneer die dingen weer beschikbaar zijn in de winkels.
Dit product gaat binnenkort uit het assortiment en komt waarschijnlijk niet meer binnen. Je kan ook een alternatief product bekijken.-> krijg ik door op website....
Ik zie dat de stoelen iets veranderd zijn; ik zie bv een ander veiligheidsriempje. Misschien dat ze nu wachten op dat nieuwere type?
Dat lijkt me een misverstand hoor, de Antilop is ongelooflijk populair, lijkt me stug dat Ikea die uit her assortiment gaat halen. Mogelijk wel het productnummer waaronder ze 'm nu verkopen ivm vernieuwingen aan oa het riempje en ik meen de poten (rode en blauwe bolletjes onderaan de poten zag ik?). Ze hebben bv ook net een nieuw kussentje uitgebracht voor de Antilop.
Ik hoop maar dat het een misverstand is... Anders vind ik dat ik niet goed geïnformeerd ben aan de telefoon. De tijd zal het leren. Ik hoop dat je gelijk hebt. Het is natuurlijk ook wel heel leuk om een nieuw model te hebben, nog even geduld dus...
Toevallig heeft mijn zus vorige week de laatste witte kinderstoel uit Ikea delft meegenomen en inderdaad komen ze helaas niet meer terug snap het ook niet want bijna overal ter wereld hebben restaurants die stoelen, dus Ikea is een beetje dom bezig Misschien kan je nog een redelijk mooie stoel via marktplaats vinden? Ikzelf heb mijn witte stoel al ruim 3 jaar en die glimt nog even mooi dus wellicht heeft iemand er eentje te koop! Succes edit: o ik zie dat je niet via mp wil haha overheen gelezen..
Misschien halen ze die stoelen er wel uit omdat je je nek breekt over die poten die scheef staan. Ik heb een paar keer op mijn nichtje gepast en telkens bleef ik erachter hangen XD
Ik was net bij ikea haarlem en daar staan er nog een stuk of 5 in het magazijn. De laatste showmodellen denk ik.
Mijn schoonzus was pas ook wezen kijken, tegen haar werd ook gezegd dat ze uit het assortiment gaan; echt onbegrijpelijk! zij heeft er nog eentje via marktplaats gekocht, hier in de buurt zijn ze niet meer te krijgen, zei mijn schoonzusje! Bizar toch, zo'n populair product!
Serieus? Wij wilden ook de witte en hebben nu een blauwe met een wit blad omdat er geen witte stoel meer was. Manlief was uit zijn werk( in Haarlem) gegaan (tja, misschien volgende keer maar zelf gaan ipv manlief die niet verder dan zijn neus lang is kijkt) te sturen Als je echt een nieuwe moet hebben zou ik voor die 15 euro gewoon een met gecombineerde kleuren nemen, die stoelen zijn altijd wel weer kwijt te raken op de rommelmarkt of FB verkoopsites.
Ja maar ze staan alleen nog in elkaar gezet in de show stelling zeg maar die je voor elk vak hebt in het magazijn. misschien heeft je man alleen in het desbetreffende vak gekeken waar ze in dozen zouden liggen en daar staan ze idd niet meer. Wel zonde dat ze uit het assortiment gaan.
En dat terwijl het een dikke hit is! Ik vervloek hem want val er alleen maar over. Heb een andere van de Ikea (maar ook een andere prijs helaas haha)
Goed nieuws! Ik had via FB Ikea een bericht gestuurd, het antwoord; 'Hej Purk, de huidige ANTILOP kinderstoel gaat inderdaad uit het assortiment, maar goed nieuws! Er komt een vergelijkbare vervanger voor terug ' Zoals ik al vermoedde dus!
Die Ikea kinderstoel heeft nu inderdaad van die irritante lange poten. Doet de naam Antilop(e) eer aan. Als je er langs loopt, heb je kans om je benen te bezeren, struikel je en kan je dus "niet meer lope", LOL. Maar hij is reuzehandig. Is ook gemakkelijk mee te nemen elders naartoe, bijvoorbeeld op vakantie. En zeer gemakkelijk schoon te houden. Finley zit er nu ook nog in, maar binnenkort schaffen we voor hem een meegroeistoel aan. Want de Ikea Antilop heeft helaas geen voetensteun/plank. En zijn benen bungelen zo. De Ikeastoel bewaren we eerst nog voor als we ergens naartoe gaan waar geen kinderstoel is. Of voor buiten eten ofzo.
Ben ik dan zo'n uitzondering dat ik nog nooit over zo'n poot ben gestruikeld? Je ziet die poten toch duidelijk zitten