Liesbreuk en vliegvakantie.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by hibiscusje, Aug 5, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

Mar 31, 2020
    2,225
    3,264
    113
    Female
    Mijn zoontje van 3.5 heeft een liesbreuk welke niet continue zichtbaar is. We zijn nu al zo'n 3 maanden bezig geweest om het te kunnen laten evhoën.

Nu is de echo eindelijk gemaakt op een moment dat het zichtbaar was en is het duidelijk geworden dat het inderdaad een liesbreuk is en geen waterbreuk.

Nu gaan wij 16 augustus op vakantie naar Spanje. En ik twijfel heel hard of ik dit niet moet annuleren.

J heeft 1 nier, en ik ben dus heel bang als hij daar met spoed toch geopereerd moet worden dat hij niet de juiste zorg of behandeling krijgt door taalverwarring of wat dan ook.

Hij heeft er totaal geen last van op dit moment maarja als het bekneld is er een risico dat hij acuut geopereerd moet worden.

Wat zouden jullie doen? En tips zijn zoiezo welkom.

We gaan naar Spanje omgeving estartit

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Ik zou je zorgen met de arts of huisarts overleggen. Zij kunnen je daarin het beste begeleiden.

Sado likes this.
  3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

Mar 31, 2020
    2,225
    3,264
    113
    Female
    Dat heb ik uiteraard gedaan.

Maar die laat de keus vooral bij mij.
    En haat woorden zijn vooral dat bij kleine kinderen de kans op beklemming groter is dan bij volwassenen. En dat de operatie in het ergste geval ook in Spanje zou kunnen.

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Kun je niet aan een medische brief komen met de belangrijke informatie in het Spaans? Dan heb je een zekerheid achter de hand dat er wel alle belangrijke details beschikbaar zijn in de juiste taal.

Share This Page