luvion supreme connect

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vrouwke87, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo

Heeft iemand ervaring met bovenstaande babyfoon? Wij zoeken een babyfoon, liefst met camera, die ook achter in de schuur bereik heeft.

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Niemand? Of andere tips zijn ook welkom

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wij gebruiken hem al bijna 2,5jaar voor ons zoontje en nog steeds heel blij mee!

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.332
    113
    Amsterdam
    Wij hebben hem opzich tevreden met de babyphone zelf, redelijk kwaliteit beeld etc. We hebben ook het WiFi Dock gekocht, werkt ook echter de app daarbij is verschrikkelijk. In tijden niet geüpdate en na 1 uur en soms korter valt hij uit, en daar betaal je wel behoorlijk wat geld voor.

5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    OW dat is minder! Je zou verwachten dat je voor zo'n bedrag een goed werkende babyfoon hebt.

Wij zoeken er echt eentje die een redelijk bereik heeft. Moet de schuur in de tuin (boerderij) halen. En liefst met beeld

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.332
    113
    Amsterdam
    Dan heb je idd zeker de app nodig, het werkt wel alleen dus opletten dat hij opgeven moment uit gaat. Vanuit daar kan je ook de camera draaien etc. De unit zelf zal het niet halen, daar kunnen we net aan buiten zitten als we dichtbij het huis zitten. Beeld en geluid is wel goed hoor en we zijn ook tevreden, je moet alleen wat lagere verwachtingen hebben van het WiFi-Dock plus app.
    Ik zou hem zelf wel zo weer kopen.

7. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook, in 2 kamers aan het plafond hangen. Ideaal.
    Hoeveel meter bereik hij heeft weet ik niet precies, onze zoon slaapt op zolder en ik haal de hoek van de straat er net mee. Dat is ongeveer 20-25 meter. Ik vind welmdat de accu ontzettend snel leeg gaat. Wij hebben een extra oplader gekocht, heb er nu 1 beneden en 1 bij m'n bed

8. Swinty

Swinty Actief lid

3 dec 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben kleine op eerste verdieping en ik haal achterin de tuin ermee maar mijn tuinis maar 15 mtr diep ofzo, weet niet of een extra muur door schuur te veel gaat worden. Echter denk dat bet moeilijk gaat zijn er een met camera met echt ver bereik te vinden of dan toch via een app met je telefoon. Het zijn de alleen geleid babyfoons die over 100 meter gaan

9. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

Ik heb hem ook, maar voor wat je betaal vind ik het een dikke tegenvaller. De applicatie is volstrekt onbetrouwbaar, ik refresh hem dus iedere paar minuten om mijzelf ervan te verzekeren dat hij nog werkt. De babyfoon zelf is ook al een paar x uitgevallen, ik ben op mijn slaapkamer afhankelijk van het geluid van de babyfoon wil ik mijn dochter horen als ze huilt. Omdat ik de luvion niet meer vertrouw heb ik er een avent naast gekocht. Ik zou een volgende x voor een wireless ip cam gaan, bijvoorbeeld een Foscam in combinatie met een avent babyfoon.

10. lauraeckk

lauraeckk Lid

6 sep 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat zelf ook hard te zoeken naar een goede babyfoon, maar informatie is wel heel erg schaars op het internet!

De persoon van dit artikel beschrijft heel erg goed wat de verbindingsoort doet voor de afstand dat de babyfoon bereik heeft. Maar ik zou dan toch juist zeggen dat de supreme niet zo goed is voor wat je ervoor betaald, omdat het door de wifi gaat, en bij ons valt dat zo ie zo wel steeds weg.

Er wordt juist aangeraden om een verbindingsoort als dect of als je echt extreem bereik wilt PMR te nemen.

moet ook zeggen dat de prijs van de supreme wel veel te hoog is als je het mij vraagt voor een babyfoon! :p

Deel Deze Pagina