Luvion

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by ladystuff, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladystuff

ladystuff Lid

Dec 14, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 8 weken en vandaag de luvion uitgeprobeerd, ik hoorde geen hartje maar wel veel lawaai het idee dat er gezwommen word, hij meette een hartslag van 130 per minuut, zo snel gaat mijn hartslag niet dus er is duidelijk leven in mij, wie heeft er nog meer ervaringen zo vroeg met de luvion

2. neletje

neletje Actief lid

Jan 25, 2009
    377
    0
    0
    hoi meid

ik heb geen ervaring met de Luvion maar zelf lijkt het me erggg vroeg. Zelf verloskundigen kunnen met hun apparatuur nog geen hartje horen, dus het lijkt me erg vroeg om het thuis te kunnen horen. Veel lawaai zijn meestal je darmen, bewegingen van de baby hebben een specifiek geluid, je hoort het niet de hele tijd maar als het beweegt hoor je een soort ZOEFFF, en dan weer even stil. De baby beweegt pas vanaf 8 weken (volgens mij) dus ook wel erg vroeg om het te horen. Op de site van Luvion staat ook dat het pas te horen is met 12 weken.
    Maar nogmaals ik heb geen ervaring met de Luvion dus kan het je niet met zekerheid zeggen.

groetjes Nele

3. ladystuff

ladystuff Lid

Dec 14, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook geen hartslag gehoord maar er was wel een meting van 130 gedaan en dat is niet mijn hartslag

4. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hartje luisteren kan vanaf 12 weken en is dan ook nog moeilijk te vinden.

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met de angelsounds kon ik het hartje wel altijd vinden tussen de 8 en 9 weken (hoorde het dan dus, er is bij de angelsounds geen digitaal scherm)

dus grote kans dat jij het dan ook eerder gaat horen..maar heb geen ervaring met de luvion dus durf er verder niks over te zeggen.

Share This Page