Vanmiddag mn 12 weken echo. Ben nu officieel pas 11 weken en 5 dagen maar goed . We gaan proberen het hartje te beluisteren. Ben altijd zo zenuwachtig voor de afspraak met de VK ondanks dat ik met 6+4, 7+5 en 9+4 een hartje heb zien kloppen, blijf ik toch iedere keer weer ergens diep in mn achterhoofd de vraag houden, zou alles nog steeds goed zijn. Wie herkent dit en kan me n beetje moed inspreken ....... Ik heb weleens gehoord als het hartje eenmaal klopt, dan is de kans zeer klein dat het alsnog mis gaat.
Ik vind het ook elke keer spannend. ik moest van de week naar de gyno voor het eerst en kreeg weer een echo. Ik ben nu 15 week en 4 dagen zwanger en vind het elke keer spannend. Ik heb zelf met 10 week een echo gehad en met 14 weken gingen ze pas naar het hartje luisteren. Ik denk dat ze bij jou alleen een termijn echo gaan maken en niet naar het hartje luisteren nog, want vaak kan je het nog niet horen rond deze periode, maar ik wil je veel plezier wensen en veel succes. Vertel maar hoe het ging. En ik hoop ook op een mooi kloppend hartje voor jou. Ik heb nu trouwens een angelsound en lk kan zo zelf naar het hartje luisteren en je hoort het kindje bewegen. dit moet je niet gebruiken als je overstuur raakt als je het hartje even niet kan vinden, maar zoiezo kun je de bewegingen horen van de kleine. Veel succes.
** ik lees even mee ** wij hebben volgende week de 12weken echo en zijn al in gezonde spanning ervoor hahaha.. succes en alvast veel plezier!!
Het blijft spannend, maar wat ik altijd in mijn achterhoofd hou: met iedere week dat de zwangerschap vordert neemt de kans op een miskraam af, helemaal als je al een aantal keren een hartje hebt gehoord. Ik hoop voor je op een mooie echo en dat je er maar lekker ontspannen van kan genieten.
Bij mij is ook voor het eerst met 12 weken naar het hartje geluisterd. Het is dan nog best zachtjes en ze moeten soms even zoeken, maar de eerste keer is erg speciaal! Ga gewoon lekker ervanuit dat je met een super happy gevoel daar weer weg gaat meid.
Hai allemaal, Nou me weer zorgen gemaakt om niets. Pffff, hartje idd de volgende keer luisteren maar alles is nog steeds helemaal goed. Zo vervelend iedere keer weer die stress voor het bezoek aan de VK, maar het zal er wel bij horen. Nu lekker 2e trimester in.
Ik had met 11w5d een afspraak gemaakt bij een echobureau.. was erg bang dat er wat mis zou wezen..gezien me miskraam vorige keer... maar ze kon t hartje toen al horen hoor!! ik denk dat het verschilt want de verloskundige doet t gewoon veeel later.. en sommige doen t natuurlk wel rond de 12 weken t verschilt maar net per vk denk ik.
Ik zie dat je al bent geweest.. wat fijn dat alles helemaal goed zit!! en de stress is gewoon gezonde spanning, hihi
Fijn dat het weer goed was! Die stress hoort er inderdaad een beetje bji denk ik.. had/heb er ook last van (het is wel minder geworden na de 20wkn echo)
Mooi dat alles goed gaat. Dus bij de volgende afspraak naar het hartje luisteren. De ene verloskundige doet het eerder dan de andere. Heb je een echo gehad dan?? Ik maak me soms ook wel zorgen. Maar me buik groeit dus dat gaat wel goed haha. Geniet er maar lekker van. De eerste 12 weken heb je in ieder geval gehad