Wie geeft mij een giga-schop onder de derrière?

Discussie in 'De lounge' gestart door Whysteria, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ken je dat gevoel? Je neemt een hobby voor de ontspanning... En omdat het zo leuk is bestel je meteen voor 10 jaar genoeg materiaal ( vanuit Amerika, dus met giga verzend- en douanekosten). En dan mag je eindelijk een zoontje verwelkomen, en dan stort je enthousiasme volledig in...
    En dan zit je met tien ton aan materiaal, waar je af en toe weer tegenaan loopt. En voel je je schuldig omdàt je al een tijd niets meer aan de betreffende hobby hebt gedaan, dus pak je de hobby weer op...
    Ik ben momenteel weer druk bezig, maar mán, wat moet ik mezelf soms dwingen...

Is dit herkenbaar of ligt het aan mij?

2. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Herkenbaar...scrapbooken?;)

3. Een hobby oefen je uit voor je plezier en ontspanning he? :p Kun je dit nog wel een hobby noemen?

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ja....heel herkenbaar.
    Alle toestanden gekocht en nu ligt het in de schuur te verstoffen...en het ergste nu mag ik het niet meer doen :(:x

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Heel herkenbaar.
    Ben al honderden hobbies begonnen,....
    Nog nooit iets langer dan een paar maanden volgehouden.
    Behalve paardrijden, maar een paard past niet in de tuin dus dat scheelt :D.

Maarrre wat is deze betreffende hobby? Ben wel benieuwd,...

6. Whysteria

Manden- en zeepmaken... :) Rechts de betreffende mand die maar niet af wil raken... :)

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wow, wat knap!
    Maar lijkt me een tijdrovende bezigheid.

Toch maar een schop dan! Kan je niet op zo'n leuke franse markt de manden en zeep verkopen?

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oeh tof! Dat zou ik ook nog wel eens een keer een blauwe maandag willen doen :D Kunnen we geen hobby's uitwisselen met elkaar? Een dagje scrapbooken bij Pietje, een dagje manden maken bij Henkie, een dagje ministecken bij John etc. En dan 5 euro per persoon ofzo, zodat je in ieder geval de materiaalkosten er uit hebt.

Haha, lijkt me wel grappig! :D

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Leuk, past ook wel bij mijn spanningsboog ;);):)

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier heb ik de eerste jaren nadat baby-Anne er was.. Sowieso nauwelijks behoefte gehad aan hobby's.
    Die schaarse vrije tijd die ik over had besteedde ik liever aan slapen.
    Nu sinds vorig jaar aan het haken... Erg leuk :)

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Geeft giga schop.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb nog genoeg steentjes om een heel dekbed vol te hotfixen.. Ahum.. Dus herkenbaar ;)

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

En een dagje hotfixen bij Kees :D !!!

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Alsjeblieft *SCHOP* !
    Was toch niet te hard? ;)

Maar wat gaaf eigenlijk dat manden maken. Ik vind zoveel leuk, maar kan me er zelf ook niet toe zetten. Taarten maken.... sieraden maken.... niets eigenlijk.
    Momenteel mijn hobby die ik al god weet hoe lang heb ook al niet meer..... het hondengebeuren. Heb er zelfs de opleiding tot gedragstherapeut voor gedaan, maar heb er echt geen energie voor!
    Ik denk ook niet dat het het eerste jaar of anderhalf jaar terugkomt.... ik laat het maar even zo.

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Iedereen is van harte welkom :D

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb nooit een hobby gehad, en dus nog nooit geld uitgegeven voor een hobby :p

Ben dan toch benieuwd naar ieders hobbies!

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

haha, ik vind jou altijd zo leuk! :D

18. Whysteria

Hahaha... Voelde het goed? :p

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Daarom spreken mijn vriendin en ik maandelijks af ;) Hier dus scrapbooking en ook lange tijd niks mee gedaan. sinds onze maandelijkse scrapdates geraakt er toch iets af en het materiaal geraakt wat op ;)

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja hoor herkenbaar, ik maak ook nooooooit wat af :)
    Zo ben ik vorige week super enthousiast begonnen met een sneeuwpop maken van plastic bekertjes.
    Dat onderlijf MOET van mij gewoon groter worden dan de kop... 1000 bekertjes verder en nog steeds geen mooi onderlijf liggen er 3 grote ballen verspreid door huis, oeps! ;)

Deel Deze Pagina