Zolang ik me kan herinneren ben ik dol op katten, thuis altijd gehad ook. Vriend is er nooit mee opgegroeid, heeft niks tegen katten, maar ook niet met Voorheen waren de argumenten: ik heb een vogel (oke, point taken) kattenbakken zijn smerig (onze wc niet dan? Gewoon kwestie van goed bijhouden) mijn meubels! :'( (krabpalen en opvoeding) wonen hoog zonder tuin (familie heeft ook binnenkatten, zoiets hoeft niet zielig te zijn) Dus, kogel door de kerk, ik mag een (of 2) kitten(s)! Begonnen met lijst waar ik aan moet denken, en natuurlijk ook wat reserves opzij zetten. Heb aangeboden pas vanaf 2014 een kat te nemen, zodat hij zelf nog beetje aan het idee kan gaan wennen (wel goed voor mijn geduld ook ) Hopelijk heb ik t nu niet te ver naar toekomst geschoven, maar ik heb er in ieder geval al zin in! Sorry moest het gewoon even van me afschrijven
Leuk! Wij hebben er 3 en het is zo leuk. Maare, bereid je je vriend wel voor op 9 maanden de kattenbak verschonen als je zwanger wordt?
Hey wat leuk Ik heb mijn man niet zo ver kunnen krijgen.. hij heeft dus wel ervaring met katten en dat is niet zo positief dus hij wil er niks van weten. Worden het een raskat of europees korthaar?
Kei leuk! Wel goed op letten dat het een kitten is waarvan de moeder ook binnen verblijft. Mijn katertje heeft mij ontzettend toegetakeld in het begin, tot hij lekker naar buiten mocht. Een echte buiten kat, terwijl ik hem het liefst binnen zou willen houden, maar das echt onmogelijk..
Balen zeg, maar soms heb je zulke ervaring-meedragende mensen het wordt een kortharige, maar ik denk niet dat ik een echte raskat ga zoeken, heb altijd katten gekeken met mooie tekening maar verder 'vuilnisbakras' ook al goed zin aan het opbouwen zie ik ik heb het er ook 'pas' 2,5 jaar over namen heb ik nog niet, ik heb meestal namen die bij het beessie zelf past Ik was sowieso van plan om 'boerderij'-katten te vermijden ja, zag bij de dierenbescherming/ikzoekbaas gedeelte dat ze ook mooi bijhouden of het katje binnen of buiten gewent is. mogelijk dat ik daar straks ga kijken, zit wel een hogere prijs aan bij aanschaf dan bijvoorbeeld marktplaats, maar dan weet je wel wat over het beestje, en zijn meeste medische dingen ook al gebeurd.
Wat leuk! Wij hebben ook 2 binnenkatten op een flatje. Gaat prima vooral omdat ze elkaar hebben, ze schelen maar 1 maand in leeftijd ( nu 2,5 jaar). Je vriend zal er vanzelf wel van houden. Dat ik mijn man leerde kennen had hij mij gezegd dat hij dol is op katten. Ik als kattenliefhebber was daar enthousiast over, maar het was helemaal niet waar. Dat zei die voor mij. Mijn man is turks en over het algemeen ( niet iedereen natuurlijk) zijn hun niet zo van honden en katten. Ze vinden het vies of eng. Maar mij man had lekker pech er zijn 2 katten gekomen en nu is hij helemaal gek van ze.
Wat leuk zeg!! Hier heeft het ook even geduurd voordat ik een kitten mocht! Nu hebben we drie katten haha
Haha dat had ik ook met die van mij ! Die wilde echt geen katten ! Uiteindelijk om weten te praten en nu is ie dt helemaal blij mee
Vandaag ga ik al 2 kittentjes ophalen, heb afgelopen 3 weken vanalles verzameld voor ze, en 2 weken geleden hadden we een nestje bekeken en 2 uitgekozen. zometeen maar even een kleinigheidje voor de eigenaren halen aan de ene kant proberen we beetje namen te bedenken, aan de andere kant wil ik wachten tot ik ze in "actie" heb gezien in huis om iets te bedenken *superblij*
ik heb niet echt op ras gelet, tis kortharig zijn 2 vrouwtjes, foto's... moet ik even kijken of ik dat kan doen zonder teveel prive los te laten
Leuk! Wij willen ook een kitten nemen.. Ik zie er alleen tegenop tegen de stank van de kattenbak, spullen die gesloopt worden en haarverlies... ik woon ook in een flat en ik twijfel of ik de kat dan naar buiten kan laten? En is het zielig om 1 kat te hebben? Nog genoeg vragen die voor ons onbeantwoord zijn dus we wachten nog even met een keus maken..
ik heb een kattenbak gekocht die je "schoonmaakt" door te draaien, worden alle schone korrels eruit gefilterd, en ik heb kattengrint gekocht met wat van die parfum-korrels erdoorheen, kijken of dat werkt, en of ik het die 20 cent meer waard vind ik zit zelf ook op flat/appartement. zit te hoog om ze even eruit te laten ook. straks even kijken hoe ik kan voorkomen dat ze over de balkon naar de buren wandelen, maar dat is een ding voor eind winter/begin lente. heb er 2 gekozen om ze tijdens mijn 24uurtjes werken elkaar te vermaken. dus alles is mogelijk SDonya
Leuk dat je er 2 hebt uitgekozen. Veel plezier met ze. Voor het balkon kun je een kattennet kopen bijvoorbeeld bij zooplus. Dat hebben wij ook gehad.