"Luxe" gezinscadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 4 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Aangezien mijn man qua werk een flinke financiële meevaller staat te wachten en wij allebei vinden dat we het allemaal verdiend hebben zijn we op zoek naar een luxe gezinscadeau om onder de boom te leggen.
    Wij zijn niet heel materialistisch ingesteld en vinden het dus moeilijk om iets te bedenken.
    Het hoeft geen 1000en euro's te kosten maar een paar honderd mag zeker.
    We gaan niet iets voor de heb kopen, dus vinden we niks dan laten we het zo. Maar uit andere topics blijkt dat een hoop leden hier veel luxere spullen hebben dan wij, dus wie weet hebben jullie goede ideeën?

Wij vinden zelf dingen vaak onnodig:oops:
    Mijn man noemde een switch, maar we hebben een wii (het oudste model) en een xbox one dus dat lijkt mij dan weer onzin. Maar dat vind ik nogal gauw dus ik hoop op inspiratie.

Edit: wel iets waar we vrij direct iets mee kunnen doen. Geen vakantie in het verschiet of kaartjes voor iets, dat kan allemaal nog zolang duren.

Indiana vindt dit leuk.
  2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.688
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nouja er zijn natuurlijk veel nieuwe spellen op de switch dan op de oude wii. Dus helemaal onzin vind ik dat niet :roflmao:

Juffie26, Roos12, Ysabella en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik zou een pannenkoekmaker aanschaffen

En nu hou ik er over op :roflmao::p

esklessebes, Ysabella, Bubblez en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    https://www.oculus.com/?locale=nl_NL

Dit schijnt echt heel erg gaaf te zijn. Zowel voor kinderen als voor volwassene.

Je kan dus de mount Everest beklimmen, lekker op de hei gaan liggen, spelletjes spelen, dansen.

Miekoe, Laartje88 en tuc vinden dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: die hebben we al:roflmao::roflmao:
    550x463.jpg

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik denk dan eigenlijk ook meteen aan de switch met wat spelletjes/accessoires erbij zodat je ook multiplayer spelletjes kan doen met het gezin.
    Die wii kan sowieso wel een flinke upgrade gebruiken (oftewel tijd om te vervangen :roflmao:)

Juffie26, Ysabella, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Een Sonos geluidssysteem door je hele huis en abbo op een muziek streamingdienst er bij?
    Een nieuwe slimme tv?
    Nieuwe fietsen voor iedereen?
    Een buitenkeuken (ok heb je nu niet heel veel aan)
    Afhalen bij een duur restaurant wat je normaal nooit zou doen?

Juul75, Neuzeke, Youtan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Waarom heb ik de link geopend, nu wil ik er één! Lijkt me zo gaaf:roflmao:

twee, tuc en Huismuisie vinden dit leuk.
  9. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.179
    1.364
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Iets voor buiten? Terras heater (schrijf je dat zo o_O) als jullie een mooi terras hebben../ jacuzzi..

10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vriend heeft er dus laatst een gekocht. Hij is echt niet heel snel onder de indruk maar hier is hij geloof ik al een paar avonden zoet mee.
    Ik ben zo benieuwd... maar ja verkouden. Dus kunnen elkaar even niet zien tot ik weer gezond ben

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik denk dat mijn kinderen ook zouden gaan voor een spelcomputer-achtig ding.
    Als het luxe voor je man en jouzelf moest zijn, raad ik je de airfryer aan. Superhandig apparaat om snel en lekker zonder toegevoegd vet dingen in te bakken. Je kunt er echt heel veel in maken. Wij hebben hem onszelf vorig jaar als kerstcadeau gegeven.

Nightingale en tuc vinden dit leuk.
  12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik zou eerder voor de PlayStation 5 gaan dan voor de switch, is voor je man ook een stuk leuker. ;)

einad, GossipGirlxoxo en tuc vinden dit leuk.
  13. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Wij hebben JBL boxen voor boven en beneden, om de iphones of de ipads aan te koppelen. Maar ik zou geaag zo’n Sonos geluidssyateem hebben. En inderdaad een Switch. Wij hebben ook de WII, maar dat spel op dat eiland lijkt me erg leuk (ook;)) voor mijn dochter.

Wij doen elk jaar een familiekado onder de boom. Vorig jaar was dat een Pizzarette, dit jaar ik denk de Switch (hoewel die meer voor mijn dochter is natuurlijk).

tuc vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Neeeee:roflmao: man is team xbox he, een playstation komt er hier niet in.

Nightingale, Zuul en Cin85 vinden dit leuk.
  15. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb geen concrete ideeën, maar ik zou iets kiezen waar je samen iets mee kunt doen.
    Die VR bril is super leuk, maar dan is er één aan het spelen en de rest kijkt toe. Lijkt me niet zo gezellig.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik denk dat ik in jullie geval dan toch voor een Switch zou gaan.
    Hier pas een nieuwe tv, anders zouden we een jacuzzi of sauna in de tuin willen.

17. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Oh haha dat is dan geen optie inderdaad. De switch zou ik eerlijk gezegd afraden. Misschien dat je jongste er nog wat aan zou hebben, maar je oudste zeker niet. Animal crossing vond ik eerlijk gezegd echt tegenvallen en mijn zoon ook. Daarbij irriteer ik mij tot aan die irritante stemmetjes.

Misschien iets van een pizzarette, grote gezins tv of tv voor op de slaapkamer?
    Mocht je ruimte over hebben, wij hebben een tafelvoetbal-, airhockey, biljard- en tafeltennis tafel in 1, ook super leuk! Of een losse tafeltennis tafel?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Nieuwe bank?

19. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009