Ligt eraan hoe goed/graag je kinderen eten Ik denk dat we hier bijv. voor de kleinste 2 aan 1 pizzatje genoeg hebben als ze het al eten. De laatste keer gourmetten hadden ze samen 2 schijfjes stokbrood en een bak komkommer op om even een indruk te geven van hun eet-kwaliteiten
Dat is wel zo natuurlijk en die van mij zijn ook wel wat ouder al (al aten ze als kleuter ook al zoveel), maar voor volwassenen heb je toch niet genoeg aan 2 à 3 pizzaatjes? Serieus? En als je pizza besteld? Mijn kinderen eten allebei een hele pizza van de pizzeria, denk dat dat wel redelijk overeen komt met 8 pizzaatjes van de pizzarette. En ze eten daarnaast dan ook altijd nog wat los beleg en rauwkost.
Ik was helemaal vergeten dat wij nog een pizzarette in de kelder hebben staan. 1 keer raden wat wij morgen gaan doen
Mijn kinderen eten ook zo 5 of 6 pizzatjes uit de pizzarette. Maar dik belegd hebben ze dan niet. Wij beleggen er veel meer op. Is echt heel erg tof om te doen. Mijn man heeft na 4 jaar ofzo een qourmetstel gekocht dus morgen gaan we qourmetten.
Ik zat vanmiddag aan dit topic te denken. Het meest mooie gezinskado komt volgende week, een puppy we kijken er allemaal zo naar uit. Kostte wel wat
Aangezien er veel pizzarette gebruikers zijn hier, we hebben er ook net een. Klopt het dat de spiraal poosje gloeit en dan uit schakelt en poos later weer aan gaat?
Leest even mee. Ik zie bij de reviews op bol.com dat het vaker voor komt.... Twijfelt om er 1 aan te schaffen
Kan je er niet 1 lenen? Wij delen een pizzarette met mijn schoonouders. Al staat hij standaard hier omdat wij hem meer gebruiken met de kinderen.
Hier ook hoor, met gemak. De pizarette hier is echt al heel veel gebruikt en nog komt hij regelmatig uit de kast
Heeft de hoogvliet ze ook? Ik heb ze altijd van de AH maar daar zijn ze ook zooooo slecht te krijgen. Vaak alleen rond de feestdagen. Hier gaat de pizarette ook vaak op een druilerige zondag aan. Filmpje aan, pizza maken, heerlijk
Ja, ze liggen bij onze hoogvliet bij de kant en klare pannenkoeken. Zijn van het merk Jan en ze hebben ze standaard in het assortiment.