"Luxe" gezinscadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 4 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Switch is echt ook leuk voor oudere kinderen en volwassenen. Super veel spellen. Er is wel meer dan animal crossing :roflmao:

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Een kamado!

Of een supboard, dat hebben wij afgelopen zomer gekocht. Echt superveel plezier van.

Of een goede keukenmachine, om allemaal lekkere dingen te kunnen bakken/koken.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja! 't is wel weer eens iets heel anders qua huisdier inderdaad...

Bekijk bijlage 667775

Sjanani, Vergeten, Iertje81 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dat is toch een komodovaraan:oops:

Ysabella en Zuul vinden dit leuk.
  5. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, dat dacht ik ook! Misschien ook een leuke tip, maar zelf heb ik liever ewn kamado :roflmao::roflmao:.

Whysteria en Vaasje vinden dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

Wat een originele ideeën komen er voorbij!
    Voor een aantal wonen we helaas niet groot genoeg:roflmao: en een verbouwing zat niet helemaal in de planning;)
    Maar ik ga alles eens voorleggen hier.

Whysteria vindt dit leuk.
  7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hier hebben de kinderen een switch. Ik heb er weinig mee (maar dat heb ik met alle spelcomputers)

Ik zou hier idd voor een nieuwe tv kiezen zodat de huidige naar de slaapkamer kan (daar hebben we er nog geen een) of een geluidssysteem.

Wij gaan dit jaar voor een eetbank en nieuwe eetkamer stoelen.

tuc vindt dit leuk.
  8. Whysteria

Een Kamadovaraan toch? :roflmao:

Tuttebelleke en Linda86 vinden dit leuk.
  9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Google zegt komodo :roflmao: Screenshot_20201104-204031.png

Zuul vindt dit leuk.
  10. Whysteria

En jij neemt me nog steeds serieus? :roflmao: je zou toch beter moeten weten inmiddels...

Ik wist trouwens echt niet wat een Kamado was, maar middels Google heb ik ook vanavond weer iets geleerd... :thumup:

Ysabella en Linda86 vinden dit leuk.
  11. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Sorry vermoeidheid doet veel met je :oops:
    Ik twijfelde wel :roflmao:

Edit... Ik ga nu wel Googlen wat een Kamado is want dat weet ik ook niet :roflmao:

Whysteria vindt dit leuk.
  12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Voor mijzelf zou ik zeggen: Switch! Die krijgen wij in december, maar ik hou van spellen als Mario en Zelda, en mijn dochters vinden games ook heel leuk. Vooral samen bv Mario Kart spelen lijkt me heel leuk. En Animal Crossing! :D

En anders zou ik zelf heel graag een goede koffiemachine willen, eentje waar bonen in moeten en die vervolgens alles kan - van latte macchiato tot een espresso...
    En dan voor de kinderen iets anders ;)

tuc vindt dit leuk.
  13. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.832
    3.589
    113
    Vrouw
    Op het moment mijn lievelingsspel!

Ja ik zou ook voor de switch gaan @tuc!

Whysteria en tuc vinden dit leuk.
  14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo'n speltafel (airhockey / tafelvoetbal / pool) staat hier op de verlanglijst. Maar je moet er maar plek voor hebben. Ik zou dan wel een leuk formaat willen en niet een heel kleintje.
    Verder hebben wij 2 jaar geleden met zijn allen echt genoten van de museumkaarten. En de musea zijn nu toevallig dicht, maar over het algemeen blijven die ondanks de maatregelen wel open.

tuc vindt dit leuk.
  15. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Omdat je zegt niet per sé iets materialistisch te willen, dacht ik aan een familie fotoshoot en dan daar een mooie IXXI fotowand van laten maken.

Zelf hebben wij een keer een vrij uitgebreid Infento pakket gekocht, dat is een bouwpakket waarmee je zelf een skelter, step, fiets oid kan bouwen. Onze oudste kan er intussen zelf mee overweg, maar mijn man vindt het ook erg leuk om hier lekker samen met de kinderen aan te knutselen. Het is superdegelijk materiaal, ziet er stoer uit en met de grotere sets kunnen ze hier echt tot een jaar of 14 mee bouwen en spelen.

Ysabella, Afua32 en tupp vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

De bediening vond ik niet echt fijn. Zoon gebruikte hem in het begin onderweg maar ook die lol was er heel snel af en toen ging ipv de switch de ipad weer mee.

Ik ben misschien niet de beste graadmeter want vind mario op de super nintendo en de ouderwetse gameboy nog steeds het leukste van allemaal :oops:

masami en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Een abbo op de Efteling of Safaripark Beekse Bergen? Vooral die laatste is zelfs tijdens corona goed te doen omdat je grotendeels buiten loopt (of met je eigen auto rijd). Deze 2 weken dan even uitgezonderd :rolleyes:

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een nieuw zolderraam en een pot verf om die zolder beter te kunnen gebruiken en groter te laten lijken.

Om volgend jaar wel ruimte te hebben voor iets groots :p.

En anders een Switch, in heb er één in het voorjaar gekocht en nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop.

19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.669
    18.733
    113
    Vrouw
    #59 Neuzeke, 4 nov 2020
    Laatst bewerkt: 4 nov 2020
    Buitenhaard.
    Barbeque plancha
    Home cinéma set.
    Hottub
    Hangstoel
    Ixxi foto
    Polaroïd toestel.

Ik zou dat ook niet simpel vinden.
    Ik vind nogal veel wel leuk maar zeker niet nodig :roflmao:

20. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Houd je van lego? Er zijn vrschillende kerstdorp legosets verkrijgbaar. Of zo'n straat van modulaire huizen. Samen bouwen!

cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina